הקטל בכבישים

2 הרוגים ב-2 תאונות בכביש 443 ובכביש 40

נהג משאית שהובילה גז איבד שליטה בעת שנסע בצומת גמזו בכביש 443, התנגש בעץ ונהרג. בכביש 40, בצומת אחווה לכיוון צפון. הולך רגל נפגע מרכב ומותו נקבע בזירה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ' בטבת תשע"ז | 18.01.17
זירת התאונה, הבוקר (צילום: דוברות מד"א)

בצומת גמזו בכביש 443 נהרג הבוקר (רביעי) נהג משאית כבן 40, לאחר שככל הנראה איבד שליטה והתנגש בעץ בצד הדרך.

מדובר במשאית שהובילה גז בעקבות כך ציינו במשטרה כי קיים חשש לדליפת דז ובמקום פועלים כוחות כיבוי והצלה.

בעקבות התאונה, צומת גמזו חסום לתנועה לכל הכיוונים, כביש 443 חסום מכיוון חדיד לדרום וכביש 1 חסום מהצומת עד מצפה מודיעין.

בשעה זו 9 צוותים במקום נערכים לשאיבת החומר מהמשאית תוך הסלנת מים על המשאית. מדובר באירוע מורכב עקב קריסה של מערכות בטיחות המשאית. ציר 443 סגור ממודיעין עד מחלף בן שמן.

חובש בכיר במד"א, עקיבא אושרי, ופרמדיק מד"א, אריה מאיירס, שהיו במקום סיפרו כי "מדובר בתאונה קשה מאוד. בשטח מיוער בצד הדרך ראינו משאית שהתנגשה בעצים, חלקה הקדמי נמעך לחלוטין. הנהג נלכד בפנים ולא ניתן היה להגיע אליו. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של כוחות הכיבוי חולץ גבר כבן 40 ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

תאונה קטלנית נוספת אירעה בכביש 40, בצומת אחווה לכיוון צפון. הולך רגל נפגע מרכב ומותו נקבע בזירת התאונה.

זירת התאונה בכביש 40 (צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי "מחקירה ראשונית של חוקרי זירות תאונת דרכים במשטרת ישראל עולה כי הולך הרגל, תושב הצפון יליד 73, חצה את הכביש במקום שאינו מסומן לכך ובו שטח הפרדה בנוי, ונפגע על ידי רכב נהוג בידי צעיר תושב קריית מלאכי, 24, שנסע לכיוון צפון. הולך הרגל נהרג ככל הנראה במקום מעוצמת הפגיעה ונהג הרכב פונה במצב קל לטיפול רפואי בבית החולים".

כביש 40 לצפון, צומת קסטינה נפתח לתנועה.

ממד"א נמסר כי בשעה 06:02 נמסר למד"א מרחב לכיש על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 40 לצפון, מכיוון קסטינה למסמייה סמוך לצומת אחים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 50 שנהרג במקום וקובעים את מותו.

פאראמדיק מד"א אריאל פלאוט סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו על הכביש גבר כבן 50 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, במרחק של כ-10 מטר עמד רכב עם מעיכה בחלקו הקידמי, לצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע במקום את מותו של הולך הרגל גבר כבן 50, נהג הרכב הפרטי גבר כבן 30 שנפגע קל משברי זכוכיות טופל על ידנו ופונה לבית חולים קפלן".

זירת התאונה בכביש 40 (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר