גנב תיק, ניסה לסחוט את בעליו ונעצר

לאחר שגנב תיק מרכבה של תושבת קריית מלאכי, ניסה החשוד לסחוט אותה ודרש מאות שקלים תמורתו. חקירת המשטרה הביאה לאיתורו ולהגשת כתב אישום נגדו (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תושבת קרית מלאכי דיווחה למשטרה כי רכבה נפרץ וממנו נגנב תיק שהכיל מסמכים שונים. בנוסף הוסיפה וסיפרה כי החשוד במעשה יצר עמה קשר טלפוני במטרה לסחוט אותה והציע לה, לאחר שיחת חולין בה התעניין עד מאוד בשלומה, לקבל חזרה את התיק לידיה בתמורה לסכום כסף.

לאחר דין ודברים בין השניים, תוך שטוב ליבה של המתלוננת גובר עליה, נאותה המתלוננת ומסרה לו את מספר הקוד לכרטיס הכספומט על אף שהסבירה לחשוד כי אין לה כלל כסף בחשבון. לאחר שהחשוד ניסה למשוך כסף במספר מקומות בהם כספומט, ומעשה זה לא צלח, יצר שוב החשוד קשר עם המתלוננת והלין על כך שלא הצליח למשוך כסף.

גם בשלב זה גבר טוב ליבה של המתלוננת על מעשיו של החשוד והציעה לחשוד סיוע בגמילה מסמים, אך זה סרב להצעתה תוך שמברכה "בוא'נה איזה צדיקה את, אלוהים ישמור אותך".

חקירה שנפתחה במשטרה הביאה את חוקריה להתחקות אחר מסלול תנועתו של החשוד בין מספר כספומטים כשזה אף מנסה להסוות פניו בעת ניסיונותיו למשוך כסף במכשירים אלו, אך נחישות ואיסוף ראיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, הביאה לסגירה על החשוד עד שהוברר כי זה נעצר על ידי מחוז תל אביב במשטרה לאחר שהיה מעורב באירוע פלילי אחר.

החשוד, תושב המרכז כבן 36 שהתגורר באותה העת במושב ינון, הועבר לחקירה במשטרת קריית מלאכי, כשהוא לבוש עדיין באותו הז'קט אותו לבש בעת ניסיונותיו למשוך כסף במכשירי הכספומטים השונים.

במהלך חקירתו הודה במיוחס לו וטען כי ביצע את הגניבה מהרכב וביקש מבעלת התיק סכום של מאות שקלים תמורתו. בכסף שהיה בתיק רכש לדבריו סמים בלוד וכי הוא מצר על מעשה הגניבה.

בתום חקירתו נכלא החשוד ומעצרו הוארך במהלך הימים האחרונים, וכתב אישום הוגש נגדו אתמול על ידי חטיבת התביעות המשטרתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר