לא רק הרמטכ"ל

נשיא המדינה ראובן ריבלין יאושפז להתקנת קוצב הלב

בתחילת השבוע נודע כי הרמטכ"ל איזנקוט יאושפז בקרוב לצורך הליך רפואי דחוף, היום נודע על אשפוזו בסוף השבוע הקרוב של בכיר נוסף: נשיא המדינה ראובן ריבלין (אקטואליה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נשיא המדינה. ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בסוף השבוע הזה יאושפז נשיא המדינה ראובן ריבלין בבית החולים, למשך 24 שעות, לצורך התקנת קוצב לב - כך נמסר מבית הנשיא. לאחרונה אותרה על ידי רופאיו של ריבלין הפרעה בקצב הלב שדורשת הסדרה רצינית יותר.

יצויין, כי ההליך יבוצע ללא הרדמה ובתום האשפוז הקצר ישוב ראובן ריבלין אל משכן נשיאי ישראל.

בתוך כך, הבוקר (רביעי) התייחס הנשיא לעימותים בכפר הבדואי אום אל-חיראן בנגב במהלך פינוי המבנים הלא חוקיים, ולפיגוע הדריסה במקום, בו נרצח השוטר רס״מ ארז לוי (עמדי) בן ה-34.

לדבריו, "אנחנו בעיצומו של אירוע נורא בו נרצח השוטר, רס"מ ארז לוי זכרו לברכה, בידי מחבל בפיגוע טרור נפשע. בשעה קשה זאת, לב כולנו עם המשפחה האבלה ואנו מתפללים להחלמתם המהירה של השוטרים הפצועים".

"שוחחתי הבוקר עם המפכ"ל, רב ניצב רוני אלשיך, ועם ראשי הציבור הערבי", הוסיף ריבלין. "עלינו להפריד בצורה ברורה בין פיגוע הטרור הקשה שאירע הבוקר לבין פעולות אכיפת החוק והריסת המבנים הבלתי חוקיים ושאינם ניתנים לאישור. בטרור יש להילחם ביד קשה וללא פשרות, ויש למגר את שורשיו הרעים בכל מקום שהם".

עוד הוא אמר: "אני פונה למנהיגות הישראלית בכלל ולמנהיגי החברה הערבית בפרט. זוהי שעה קשה ומתוחה ועל כולנו לעבוד יחד ולעשות כל שביכולתנו כדי להרגיע את הרוחות, הן באמירות והן במעשים. הסדרת ההתיישבות הבדואית בדרום היא אתגר לאומי ואזרחי העומד לפתחה של מדינת ישראל מזה שנים רבות. אנו מוכרחים להידרש למציאת פתרון ומתווה לסוגיה לאומית, חברתית ואזרחית בוערת זאת, בטרם יהיה מאוחר מדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר