ליברמן האריך את כהונתו של הרמטכ"ל בשנה נוספת

שר הביטחון אביגדור ליברמן החליט להאריך בשנה נוספת את כהונתו של הרמטכ"ל גדי אינקוט. ליברמן: "איזנקוט רמטכ"ל מוערך, המצעיד את הצבא במקצועיות" (צבא וביטחון)

איזנקוט וליברמן. ארכיון (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

שר הביטחון אביגדור ליברמן הודיע הערב (רביעי) על הארכת כהונתו של הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט בשנה נוספת. בהודעה שפרסם שר הביטחון נאמר כי ההחלטה להאריך את כהונתו של איזנקוט התקבלה בתום התייעצות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

עם הארכה, תעמוד כהונתו של אייזנקוט על ארבע שנים. ההחלטה תובא לאישור הממשלה ביום ראשון בעוד שבוע וחצי.

ליברמן אמר כי "רב-אלוף איזנקוט הוא רמטכ"ל מוערך המוביל את הצבא בהצלחה ובמקצועיות רבה" וכי "שיתוף הפעולה הפורה בעבודה עמו יאפשר להמשיך לקדם תכניות, להכין את צה"ל לאתגרים העומדים בפניו ולחזק את ביטחון ישראל".

הרמטכ"ל באוגדה 91, היום (צילום: דובר צה"ל)

איזנקוט, הרמטכ"ל ה-21 של צה"ל, נשוי ואב לחמישה. הוא התגייס לצה"ל ב-1978. במלחמת לבנון הראשונה שירת כקצין בגדוד 51 של חטיבת גולני ובהמשך מונה למפקד החטיבה. הוא שירת כמח"ט אפרים, ובתקופת נסיגת צה"ל מלבנון בשנת 2000 שימש כמזכיר הצבאי לראש הממשלה דאז אהוד ברק. ב-2003 מונה איזנקוט למפקד אוגדת יהודה ושומרון במהלך.

מלחמת לבנון השנייה כיהן כראש אגף המבצעים במטכ"ל. משם המשיך לתפקיד מפקד פיקוד צפון, ואז לסגן הרמטכ"ל.
יצויין כי המטכ"ל אייזנקוט צפוי לעבור בימים הקרובים הליך רפואי במהלכו יבצר ממנו למלא את תפקידו ויחליף אותו סגנו האלוף יאיר גולן ההליך הרפואי יבוצע בבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר