הקרב על השבת

ברקת והחרדים סיכמו: יוקם צוות שיבדוק את הסטטוס קוו בירושלים

ראש המפלגות החרדיות נועדו עם ראש העיר ניר ברקת וסיכמו על הקמת צוות שיבחן את הסטטוס קוו בעיר ירושלים. החרדים התחייבו לסייע לברקת מול האוצר בתקציב לשנת 2017 (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ניר ברקת. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המאבק על השבת: הערב (רביעי) נועדו ראשי המפלגות החרדיות יחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לדיון חירום בעניין שינוי הסטטוס קוו וההחרפה בחילולי השבת בעיר. לאחר הדיון, חתמו המשתתפים על המסמך בו הוחלט להקים צוות שידון בעניין.

תוכן המסמך שנחתם על ידי הנוכחים: "בפגישה של השרים דרעי, ליצמן, אריאל, ח"כ גפני וראש עיריית ירושלים ניר ברקת, סוכם על דעת כולם שהסטטוס קוו בנושא השבת בירושלים יישמר בקפידה".

"על מנת לברר את העובדות בעניין הסטטוס קוו בהקשר לעירייה ולגופי הבת של העירייה ולפעילות המסחרית בעיר מינה צוות שחברים בו עו"ד אמנון מרחב מנכ"ל עיריית ירושלים ועו"ד יצחק מירון. הצוות יגיש את מסקנותיו ואת המלצותיו תוך 30 יום מהיום (כ' שבט תשע"ז 18.2.2017) בסמוך להגשת המסקנות וההמלצות יישב הפורום להמשך דיון ולקבלת החלטות".

על החתום: השרים אריה דרעי אורי אריאל ויעקב ליצמן, ח"כ משה גפני וראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

יצויין, כי משמעות הנייר שנחתם וכן הקמת הוועדה, הינה שבפועל התקבלה הצעת ברקת למנות עו"ד לבירור סוגיית הסטטוס קוו.

ראשי המפלגות הבטיחו לברקת סיוע מול האוצר בתקציב העירייה ל-2017, וממילא הכינוס הבא ייערך כבר לאחר העברת התקציב, כשבתמורה התחייב ברקת לשמור על הסטטוס קוו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר