שני שרים חדשים

לפיד נגד מינוי איוב קרא: "יהיה לו הכל, רק לא עבודה"

ביום ראשון ימונו שני שרים חדשים - ח"כ אלי כהן ימונה לשר הכלכלה, וסגן השר איוב קרא יקודם לתפקיד שר ללא תיק. לפיד, תוקף את הצעד ואומר כי זו שחיתות שלטונית (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ביום ראשון ימונו שני שרים חדשים לממשלה, ח"כ אלי כהן (כולנו) ימונה לשר הכלכלה, וסגן השר איוב קרא יקודם לתפקיד שר ללא תיק במשרד ראש הממשלה.

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד התייחס למינוי קרא לתפקיד שר בלא תיק ואמר: "ביום ראשון הקרוב ימונה ח"כ איוב קרא לשר ללא תיק. תהיה לו לשכה של שר, נהג של שר, תקציב הוצאות של שר, נסיעות של שר ומקורבים בשכר של שר. רק דבר אחד לא יהיה לו: עבודה".

"זה לא עלבון שאני מטיח בו חלילה", הוסיף לפיד, "זה מה שאומר החוק. שר בלי תיק הוא אדם שבאופן רשמי אין לו שום עבודה. ראש הממשלה לא מינה אותו לשר כי המדינה צריכה אותו, אלא רק כדי לפנק אותו. על חשבונכם. אתם משלמים מכספי המיסים שלכם את זה שלהיות שר בממשלת ישראל הפך לג'וב שמחלקים למקורבים".

לפיג תקף גם את השר החדש-ישן צחי הנגבי ואמר: "לפני איוב קרא גם צחי הנגבי היה שר ללא תיק, אבל אז הוא הפך לשר לשיתוף פעולה אזורי (שזה כמו שר ללא תיק, אבל עם שלט יותר יפה על הדלת). צחי לפחות אמר את האמת לפני שמינו אותו. הוא אמר ששר בלי תיק הוא תפקיד ריק מתוכן ולכן יסרב לקבל אותו גם אם יציעו לו, ואז הציעו לו והוא מיד הסכים לקבל אותו".

לדבריו: "בממשלה הקודמת לא הסכמנו שיהיו שרים ללא תיק. ראש הממשלה לחץ כל הזמן, אבל סירבנו בכל תוקף. באותה ממשלה גם העברנו חוק שלא יהיו יותר מ-18 שרים. למה? כי לא צריך יותר. כי מינוי של שרים מיותרים מסיבות פוליטיות זו שחיתות שלטונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר