רפואה שלימה

הרמטכ"ל אושפז להליך רפואי, סמכויותיו הועברו לסגנו

האלוף יאיר גולן ימלא את מקומו של הרמטכ"ל גדי איזנקוט, שאושפז בצהריים ב'בילינסון' לקראת הטיפול הרפואי אותו הוא צפוי לעבור. אמש, כהונתו של איזנקוט הוארכה בשנה (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט (צילום: אוהד צוויינברגר, פלאש 90)

הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, אושפז הצהריים (חמישי) בבית החולים בבילינסון בפתח תקווה במסגרת הליך רפואי שאותו הוא עתיד לעבור בשעות הקרובות. סמכויותיו של הרמטכ"ל הועברו הבוקר לסגנו, אלוף יאיר גולן.

שרי הממשלה אישרו טלפונית את מינוי ממלא מקום הרמטכ"ל עד 5 בפברואר או עד לשובו של איזנקוט לתפקידו - לפי המוקדם מביניהם.

איזנקוט וגולן לוחצים ידיים בשנת 2011, דו"צ

איזנקוט ניהל עד אשפוזו סדר יום רגיל שיכלול סקירות ביטחוניות וישיבות הערכת מצב. רק אתמול הוא סייר בעוצבת הגליל וקיים הערכת מצב וסיור בכמה נקודות בגזרה בהשתתפות מפקד פיקוד הצפון, אלוף אביב כוכבי, מפקד עוצבת הגליל, תת-אלוף אמיר ברעם, ומפקדי החטיבות המרחביות.

שר הביטחון אביגדור ליברמן החליט אתמול לאחר התייעצות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו להאריך את כהונתו של איזנקוט בשנה נוספת כך שכהונתו תעמוד על ארבע שנים. ההחלטה תובא לאישור הממשלה ביום ראשון בעוד שבוע וחצי.

השר ליברמן אמר כי "רב-אלוף איזנקוט הוא רמטכ"ל מוערך המוביל את הצבא בהצלחה ובמקצועיות רבה" וכי "שיתוף הפעולה הפורה בעבודה עמו ייאפשר להמשיך לקדם תוכניות, להכין את צה"ל לאתגרים העומדים בפניו ולחזק את ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר