אכיפת 'עטלף'

תצפיתני מג"ב עוקבים אחריכם בכבישי הארץ

משטרת התנועה החלה לעשות שימוש ביחידת התצפיתנים של משמר הגבול. אנשי היחידה, המכונה 'עטלף', מתמקמים בסמוך לכבישים ומתעדים נהגים עבריינים (חדשות תחבורה)

תצפיתן בשולי הדרך (צילום: דוברות המשטרה)

במשטרת התנועה החלו לעשות לאחרונה שימוש ביחידת ה'עטלף', יחידת התצפית של משמר הגבול, לצורך תפיסת ואיתור עברייני תנועה - ממרחק של קילומטרים.

הפעילות נערכת בכבישים המרכזיים במדינה, ובמסגרתה הלוחמים שנטמעים בשטח ממקמים תצפיות לעבר הכבישים, במטרה לאתר עברייני תנועה ולאכוף עבירות תנועה. נהג אשר עובר על החוק, מצולם ומתועד ממרחק של קילומטרים ונעצר בהמשך על ידי הלוחמים ושוטרי התנועה, שמציגים לו את העבירות שביצע במהלך הנסיעה.

במשטרה אומרים, כי שיתוף הפעולה הייחודי תורם רבות לביטחונם של משתמשי הדרך, תוך איתור יעיל ואיכותי של אלו המסכנים את חייהם.

לדברי מפקד יחידת התצפיות: "המאבק בקטל בכבישים ושיתוף הפעולה בין אגף התנועה ליחידת התצפיות של מג"ב, מביא לתפיסתם של עברייני תנועה משמעותיים והפחתת התנהגות בריונית בכביש. על ידי פריסה חכמה של הלוחמים בצידי הכבישים, בתחכום רב, אנחנו מצליחים לסייע בביצוע אכיפה אפקטיבית".

"הלוחמים מרגישים תחושה של שליחות, בפעילות שונה ממה שהם רגילים כאשר הם פועלים כנגד טרור ופשיעה חמורה", הוסיף המפקד, שבטוח כי ככל שיתרבו פעילויות מסוג זה, הפחתת כמות תאונות הדרכים תוכתר בהצלחה.

ממשטרת ישראל נמסר: אגף התנועה ביחד עם מג"ב ימשיכו לבצע פעילות איכותית כחלק משינוי המיקוד באכיפת עבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש, ולראיה - רק בחודשיים האחרונים ראינו עלייה של 91 אחוז באיתור עבירות של שימוש בטלפון סלולרי במהלך נהיגה.

(דוברות המשטרה)
(דוברות המשטרה)
(דוברות המשטרה)
(דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר