המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

לנשיא ארה"ב החדש, טראמפ, יש עבודה מרובה לעשות שלום בעולם. הנשיא היוצא עשה הרבה תקלות כדי להכשיל אותו יהיה קשה חצי השנה ואחר כך הכל יזרום (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

בורא עולם, מלך העולם, מנהיג העולם, כל העולם שלו וברא אותנו לכבודו. מי שלא מבין מה הכוונה ברא אותנו לכבודו, אני אסביר: אנחנו נעשה רצון ה' - יעשה רצוננו, וכל הטוב שאדם רוצה, יקבל בקלי קלות ובלי מאמצים. לא נעשה רצון ה' - לא יעשה רצוננו, נעבור ייסורים קשים וכל הטוב שאדם רוצה, יבוא לו בקושי ובשלבים. כדי שנצליח בזוגיות, בפרנסה, בבריאות ובכל דבר טוב שאדם רוצה שיהיה לו - צריך קודם כל להשתדל במאה אחוז לקיים את עשרת הדיברות.

קיום עשרת הדיברות, זה מפתח הלב של כל יהודי ויהודייה, זה תיקון האדם בעולם הזה. זה השפע של השפע הטוב ביותר. צריך ללמד את ילדינו היהודים לקיים את עשרת הדיברות, כדי שיִגְדלו להיות טהורים, נקיים וקדושים, ללא שום רבב. לא משנה באיזה ביה"ס הם לומדים, דתי או לא דתי, אף אמא ואבא יהודים לא מוכנים שילדיהם ילכו בדרך הרעה. לכן, קיום עשרת הדיברות מתאים לכולם, זה פתח לכל הישועות וההצלחות, לניסי ניסים ולהכל.

אין צורך לנסוע לקברי צדיקים בחו"ל, אסור לעזוב את הצדיקים הנמצאים בציון שלהם באדמת ארץ ישראל, במערת המכפלה ובקבר רחל וללכת לחפש קברי צדיקים מחוץ לארץ ישראל. כתוב בספרים הקדושים שכל הצדיקים שנפטרו בחו"ל, עצם הלוז שלהם מגיעה אחרי שניים-עשר חודשים למערת המכפלה. על מנת שנשמת הצדיק לא תרד באדמת נכר, יורדת הנשמה באדמת הקודש, במערת המכפלה עם האבות.

אנחנו היהודים, מתפללים תפילת שמונה-עשרה שלוש פעמים ביום, ומברכים ברכת המזון שם מוזכרים אברהם, יצחק ויעקב. בברכה הראשונה בתפילת שמונה-עשרה מזכירים אותם, בשלוש תפילות בכל יום! בבקשה להכניס חכמה, בינה ודעת יהודים יקרים, אם מתפללים ומזכירים את אברהם, יצחק ויעקב שלוש פעמים ביום בתפילת שמונה-עשרה, אז למה לא לנסוע אליהם למערת המכפלה?! זה מה ששואל אתכם הקדוש-ברוך-הוא. תבואו למערת המכפלה, תפגשו את האבות ואת הקדוש-ברוך-הוא מקרוב. יעקב השביע את יוסף בנו, שיקבור אותו במערת המכפלה ולא באדמת הגויים הטמאה, ויוסף השביע את בני ישראל שיטביעו את ארונו ביאור, ויעלו אותו איתם לארץ ישראל.

כל העולם, חוץ מארץ ישראל, נמצא בבלבול גדול מאוד, בתוהו ובוהו וגוג ומגוג. אחד הורג את השני, אחד הורס את השני, אחד דורס את השני, אחד רוצה לקחת את עבודתו של השני - כאילו סוף העולם ואין מחר. שבע וחצי מיליארד בני אדם בעולם לא מאמינים זה לזה, חוץ מהיהודים בארץ ישראל. עשה כך בורא עולם כדי שיעזבו את היהודים שגרים בארץ הקודש, יפסיקו להפריע לעם ישראל ויפסיקו לתכנן תוכניות לקחת חלקים מארץ ישראל. אוי ואבוי לרוחו ולנשמתו של אדם, מדינה או ארץ שינסו לקחת חלקים מארץ ישראל - משמיים לא ירחמו עליהם, ייראו עין בעין איך בורא עולם מטפל בהם. אם אנשים לא הבינו שיש גאולה ומשיח שפועל ועובד – שיבינו עכשיו.

לצערנו הרב, יש חלק קטן ביותר בארץ ישראל שלומדים מהגויים. מבקש בורא עולם לא להפריע לו בבתי המשפט בארץ ישראל. בורא עולם שולט בכל השופטים בארץ ישראל, מגלה לשופטים מה אמת ומה שקר.

היהודים שגרים בחו"ל, הולכים בלי כיפה כדי שלא יגלו שהם יהודים. הם מעדיפים ללכת בלי כיפות, עם עגילים ותחפושות, מאשר להגיע לארץ ישראל הקדושה. לאן הגענו?!

בורא עולם אומר להם: 'אני לא מפסיק להכניס פליטים, דאע"ש ואנטישמיות לאירופה, לאמריקה הדרומית והצפונית ולכל העולם, כדי לגרש אתכם מאדמת הנכר, להביא אתכם לארץ ישראל ולבנות את בית המקדש השלישי. לאחר שנחרבו בית המקדש הראשון והשני, פיזרתי אתכם בכל העולם ועכשיו אני קורא לכם. תרצו או לא תרצו – אני אביא אתכם בכוח לארץ ישראל. האנטישמיות תגרש אתכם. היא לא תיפסק, רק תתגבר ואתם תברחו משם בלי יורו אחד בכיס!'. אל תתעסקו עם הקדוש-ברוך-הוא, לא כדאי לכם, לא תנצחו אותו.

יש 120 חברי כנסת שיש להם המון כיסאות בבית - והם רבים על הכיסאות בכנסת. במקום להתעסק עם בעיות המדינה, בכלכלה ובחינוך, הם מחפשים להפיל זה את זה.

ההתבוללות של היהודים חייבת להיפסק דחוף! יש שמתגיירים באמת ויש שמתגיירים שלא באמת. אלה שמתגיירים לא באמת הם מתנגדים לארץ הקודש ובגללם יש בעיות בארץ ישראל.

בארץ ישראל הכל טוב ולא חסר כלום. נדל"ן יהיה בשפע, מגרשים ובניינים - לא ייעצר לעולם. מיישבים את הנגב, את הגליל המערבי ורמת הגולן, שומרון, בנימין ויהודה. מיליוני יהודים יגיעו לארץ ישראל, הגויים יעזרו להם ויגרשו אותם. עם ישראל קשה-עורף, בורא עולם קשה-עורף יותר.

לנשיא ארה"ב החדש, טראמפ, יש עבודה מרובה לעשות שלום בעולם. הנשיא היוצא עשה הרבה תקלות וקלקולים כדי להכשיל אותו. הילארי ואובמה קיבלו את שוק חייהם כשטראמפ עלה, יש להם כאב שלא יעזוב אותם שנים רבות, יד ה' בדבר. לנשיא החדש טראמפ, יהיה קשה בחצי השנה הראשונה ואחר כך הכל יזרום. הפלא הגדול שהוא מאמין בקדוש-ברוך-הוא בעיניים עצומות! כל מה שישר ואמיתי - הוא עושה.

סוריה תמשיך להרוס ולהיהרס, עד אין-סוף.

עיראק אותו הדבר.

חיזבאללה ונסראללה מתמוטטים, בכל יום מתמוטטים. צה"ל צריך לפקוח עשר עיניים שלא יקבלו נשק מאיראן, כי זה נשק מסוכן ביותר.

ברצועת עזה, חמאס ודאע"ש הורגים זה את זה, כולם רוצים לשלוט. הם מקבלים המון כסף. יש שם תקלות בחשמל וגשמים, כי הם ממשיכים לחפור. יש להם המון טילים במנהרות שמכוונים למרכז הארץ. התוכנית שלהם, להפתיע חס ושלום.

מצרים, אם סיסי לא יהיה רציני, האיסלאם הקיצוני יפגע בו. סיסי צריך לדאוג אך ורק למצרים ולא למדינות אחרות.

במדבר סיני מעורבבות הרבה חמולות וכולם רוצים לשלוט. יש המון הברחות והרבה כסף מתגלגל שם, הרבה תחמושת וטילים. דאע"ש קלט מה זה מדבר סיני וגר שם ומתעצם שם.

ירדן, יפת-נפש, הכל שם סלט עם הפליטים. מפרגנת לאבו מאזן - 'כל הכבוד' שהוא רוצה להקים מדינה פלסטינאית.

אבו מאזן מדבר כאילו הוא תמים, רחמן וטוב לב ומצד שני, מטיף לפגוע ביהודים ושולח רוצחים לרצוח יהודים.

הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים, תשמרו מאוד על נפשותיהם ואני אשמור מלמעלה. הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים לא להאמין לערבים ולאבו-מאזן, הם לא רוצים שלום, הם רוצים שתהיו להם לעבדים.

בצרפת, עושים ישיבות איך להקים מדינה פלסטינאית, התוכניות שלהם להכניס לשם את כל הפליטים והמסתננים. בורא עולם אומר להם: 'אני אהרוס את צרפת!' הם מתעסקים עם ריבונו של עולם. כל היהודים שיברחו משם, לא לחכות!

טורקיה, דאע"ש הורס והורס והורסים אותה.

פוטין נשיא רוסיה, לא עושה חשבון לאף אחד, יש לו כבוד והערכה לארץ ישראל וליהודים בארץ ישראל, בגלל כוח הישרדות, בגלל שהם חזקים, חכמים ומדענים.

אירופה רוצה מדינה פלסטינאית, כדי לשלוח לשם את דאע"ש, את המוסלמים, הפלסטינאים והמסתננים. הם יסתבכו עם בורא עולם.

איראן משחקת אותה מותק, תמימה וטובת לב. הם הולכים כאילו לפי החוק ובלב, צוחקים על כל העולם. מפחדים שטראמפ יגלה שהחוזה מזויף.

יהודים יקרים, להשתדל לא לנסוע ולטייל בחו"ל. בכל מקום בעולם מחכים שרצים ורמשים, כדי לפגוע בכם.

בעולם כולו רוחות קשות, חום, גשמים, שיטפונות ובוץ קשה. כל מי שפוגע בארץ ישראל הקדושה וביהודים בארץ ישראל – משמיים פוגעים בו.

בורא עולם שונא אנשי זימה ושוחד, משחדים ומשוחדים, רמאים וגנבים, לא משנה דתי, לא דתי או דתי מזויף – כולם יתגלו, כדי שעם ישראל יראו וייראו, ויהיו ראויים לגאולה ולמשיח. זו מטרת הקדוש-ברוך-הוא.

היהודים בישראל, לפתח חזק את הנדל"ן ולא לפחד לִבְנות. יהודים הם הכי חשובים בעולם וכל העולם זקוק ליהודים שבארץ ישראל הקדושה.

יהודים יקרים, צריך לשמור על ירושלים! שם בית המקדש, לשם עולים שלוש פעמים בשנה, הקדוש-ברוך-הוא בחר אותה מלפני אלפי שנים, שָׂם את ביתו, בית המקדש, בירושלים! גר בירושלים ובכל העולם. אף אחד לא יוכל לשנות את רצונו של בורא עולם. כל מדינה שרוצה שגרירות בירושלים – תבוא עליה ברכה.

היהודים בחלק מהעולם, מקטן ועד גדול, יודעים ומכירים את הסימנים של מלך המשיח ברחמים. הקדוש-ברוך-הוא מגלה אותו טיפין טיפין ומהר מאוד - מרגיל את העולם ואת ארץ ישראל שלא תהיה פאניקה. פתאום יבוא היום להמלכת מלך המשיח בפרהסיה! כולם יודעים את כל הסימנים, בארץ ישראל ובחו"ל, ומכירים מי הוא מלך המשיח, יש בסתר ויש בגלוי. מלך המשיח הוא איש אלוקים, לא שייך לאף אחד, רק לריבונו של עולם ישירות. הוא בא לטהר את העולם ולחדש אותו, בא לתת חיים לעולמי עד ליהודים ולבנות את בית המקדש השלישי, יש לו את כל התוכניות!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר