"אנחנו לא אויבים"

צפו: המסר של בנימין נתניהו לעם האיראני

"דיברתי הרבה על המשטר האיראני, אבל לא מספיק על העם האיראני, או לצורך העניין, אל העם האיראני" כך נפתח סרטון חדש של ראש הממשלה, שפונה ישירות לאיראנים (אקטואליה)

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו)

ראש הממשלה פרסם סרטון וידאו המיועד לאזרחי איראן, בו הוא מנסה לעקוף כביכול את המשטרה האיראני ולדבר ישירות עם העם. "דיברתי הרבה על המשטר האיראני, ולא מספיק על העם האיראני, או לצורך העניין, אל העם האיראני" אומר נתניהו. "אני מקווה שההודעה הזו תגיע לצעירים ומבוגרים, דתיים וחילונים, גברים ונשים כאחד".

"אני יודע שאתם מעדיפים לחיות בלי פחד. אני יודע שהייתם רוצים להיות מסוגלים לדבר באופן חופשי, לגלוש באינטרנט באופן חופשי. יש לכם היסטוריה ותרבות עשירה. אבל באופן טרגי, אתם כבולים על ידי משטר רודנות".

"אני לא אשכח את התמונות של סטודנטים צעירים אמיצים, רעבים לשינוי, ברחובות טהרן ב-2009". אומר נתניהו לצעירים האיראנים, "המשטר האכזרי הזה ממשיך להכחיש לכם את חירותכם. מונע מאלפי מועמדים מלהתמודד בבחירות, גונב כסף מהעניים ומממן רוצח המונים כמו אסד".

"אנחנו החברים שלכם, לא האויבים. תמיד שמנו הבחנה בין העם האיראני לבין המשטר האיראני. המשטר הוא אכזרי - האנשים אינם; המשטר הוא אגרסיבי - העם חמים. אני מייחל ליום שבו ישראלים ואיראנים יכול שוב לבקר אחד את השני באופן חופשי בטהראן, איספהאן, בירושלים ובתל אביב".

"שני העמים שלנו יכולים לעבוד יחד למען עתיד של שלום ותקווה, אנחנו חייבים לנצח את הטרור והרודנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר