מחאת הסיקריקים

הקיצונים לגר"ש אוירבך: "איפה אתם בגיוס בנות?"

מספר קיצונים מחוגי הסיקריקים הגיעו לביתו של מנהיג הפלג הירושלמי הגר"ש אוירבך, וזעקו על כך שלטענתם הפלג הירושלמי אינם מתגייסים מספיק למאבק נגד "גיוס בנות" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ההפגנות, בשבוע שעבר (צילום: פלאש 90)

ויכוח של ממש מתקיים בימים אלו בין חוגי העדה החרדית לפלג הירושלמי על דרכי המאבק באשר מה שמסתמן לטענתם של גורמים בירושלים כגיוס בנות.

בימים האחרונים יצאו כפי שדווח ב"כיכר השבת" מאות מפגינים מידי ערב בכדי למחות על מעצר העריקות הדתיות בטענה כי מדובר במגמה חדשה מטעם שלטונות צה"ל להקל ראש בגיוס בנות.

בהקשר לכך הגיעו בליל שבת האחרון מספר קיצונים מחוגי הסיקריקים לביתו של מנהיג הפלג הירושלמי הגר"ש אוירבך וזעקו על כך שלטענתם הפלג הירושלמי אינם מתגייסים מספיק למאבק החשוב.

בליל שבת האחרון התפללו מספר מקיצוני העדה החרדית בביתו של הגר"ש אוירבך בשכונת שערי חסד בעיר ולאחר תפילת מעריב ניגשו לעברו של ראש הישיבה ושאלו בקול: "מדוע הפלג הירושלמי חוברים לגורמים שונים המקררים את המאבק?".

"למה לא אכפת לכם מגיוס בנות? אף אחד ממכם לא הפגין השבוע" טענו.

גורמים בהעדה החרדית בירושלים אומרים בתגובה ל"כיכר השבת" כי "מדובר במאבק נחוש וצודק וכי ישנה חזית אחידה בין כולם על התפיסה ומתנערים מאותם קיצונים שמטרתם לפלג ולסכסך. אנו צועדים יחד עם כל הגורמים בירושלים החרדים לקדושת עם ישראל במאבק משותף והכל נעשה בתיאום מוחלט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר