מצוד אחר היורה

חיסול בתל אביב: שני צעירים נורו מטווח אפס בחניון

מתנקש ארב לשני צעירים שהגיעו עם מכונית לחניון ברחוב תוצרת הארץ וירה בהם מטווח אפס כאשר נכנסו לחדר המדרגות. נגד אחד הצעירים התנהל משפט בגין רצח. המשטרה פתחה במצוד אחר היורה. דייר בבניין טען: "ניסו לחסל אחד מהם לפני כמה ימים"

זירת הירי בתל אביב (צילום: יובל חן, YNET)

סוגרים חשבון בלי להניד עפעף: אשתו וילדיו של גבר בן 33, שנורה הערב (שבת) למוות על-ידי שני מתנקשים, חזו במות אבי המשפחה לנגד עיניהם. כעת מסתבר כי בנו של ההרוג היה על ידיו כשהמתנקש הפתיע אותם בחדר המדרגות וירה למוות בגבר המוכר למשטרה ובמאבטחו שנורה למוות גם כן.

המתנקשים ירו בגבר, ששוחרר מהכלא בקיץ האחרון והתנהל נגדו משפט בגין רצח, ובמאבטח שלו רגע לפני שנכנסו למעלית בבניין המגורים שבו התגורר "מגדלי תל אביב" ברחוב תוצרת הארץ בתל אביב. הם נמלטו וכעת המשטרה עורכת מצוד נרחב אחריהם. הילדים של היעד לחיסול לא נפגעו מהירי.

ככל הנראה מתנקש ארב לשניים שהגיעו לחניון ברכב וכשנכנסו לחדר המדרגות ירה בהם מטווח אפס. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירה וסגרו את האזור והחלו בסריקות אחר היורה. נגד אחד הצעירים שחוסל התנהל בימים אלה משפט בגין רצח.

אחד הדיירים בבניין סיפר כי לפני כמה ימים הגיעו ניידות משטרה לבניין כי מישהו כנראה ניסה לפגוע באחד הצעירים שהערב חוסל. "אמרו שהיה חשד למטען", סיפר אותו דייר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר