עשה זאת בעצמך: 5 תיקונים שלא מצריכים איש מקצוע

אספנו מספר סרטונים שילמדו אותך איך לבצע 5 פעולות פשוטות שיחסכו לך הרבה כסף, זמן, ותירוצים מול האישה 'למה לא יכולת לבצע את זה בעצמך'. אנחנו פה בשביל לעזור (אל תפספסו)

עשה זאת בעצמך (צילום: שאטרסטוק)

אנו מבינים את הצורך שלך לעשות דברים בעצמך: זה חוסך לך כסף, גורם לך להרגיש כמו גבר אמיתי, מעלה את הערך שלך בעיני אשתך, ואם אי פעם חייגת לאינסטלטור ביד אחת כשביד השניה אתה מחזיק בכוח במכסה הביוב כדי למנוע ממי השופכין לגאות ולהציף את הבית, אתה יודע שמדובר בחוויה לא נעימה.

אז נכון. לא כל דבר אתה יכול לעשות, ובמיוחד כשזה כרוך בעבודות חשמל - אז מומלץ בחום לקרוא לטכנאי מוסמך. אבל יש מספר עבודות בהחלט קלות לביצוע, שלא תלויות בידע או במכשור מיוחד, ואם רק היית יודע איך לבצע אותן, היית חוסך לך הרבה כסף, זמן, ותירוצים מול האישה שבאים להסביר למה לא יכולת לבצע את זה בכוחות עצמך. אז אנחנו פה בשביל לעזור.

1. סתימת חורים

הרגע הזה שאתם מגלים שתליתם את התמונה במיקום גרוע לא חייב להיות אסון. אתם יכולים להעביר אותה למיקום הרצוי מבלי להשאיר פיגוע אסתטי על הקיר, ואנחנו מדברים על החורים כמובן. סתימת חורים היא פעולה פשוטה וקלה לביצוע, ומחפה באופן מושלם על כל מקרה של פזילה בעת תליית תמונה או מדף.

כל מה שאתם צריכים: שפכטל, גבס וחור.

2. החלפת צילינדר בדלת

החלפת צילינדר היא פעולה פשוטה מאוד שלחלוטין אינה מצריכה קריאה לאיש מקצוע, אז אם במקרה גנבו לכם את המפתחות, והאישה בחרדות, ההסבר הפשוט הזה יעזור לכם ללכת לישון במהירות וברוגע.

כל מה שאתם צריכים: מברג שטוח, מברג פיליפס, מברג אלן 3, T10 או 13 - ודלת.

3. החלפת ברז

הברז החל לדלוף? החלפת ברז היא בהחלט פעולה פשוטה שאינה מצריכה אינסטלטור. אז עשו זאת בעצמכם.

כל מה שאתם צריכים: שמן WD40, מפתח שוודי וברז חדש.

4. החלפת סיפון בכיור

רוב הסתימות בכיור מקורן בסיפון מלוכלך או חסום. אז תתגברו על הנטיה הטבעית להתקשר לאינסטלטור ברגע שהמים מתחילים לעלות ועשו זאת בעצמכם, על פי ההוראות שבסרטון. בנוסף, אם טבעת הנישואים נפלה לכיור ונעלמה אי שם, לא בטוח שבזאת נגמרו חייכם. קיים סיכוי סביר שהיא נלכדה במלתעות הסיפון. במקרה כזה פירוק והרכבה שלו יכולים להציל את המצב.

כל מה שאתם צריכים: דלי, סמרטוט וסיפון.

5. תיקון נזילה בניאגרה.

הרגע הזה שאתם מגלים שהאמבטיה מוצפת מים, הוא בהחלט רגע מלחיץ. רטיבות בחדר האמבטיה אף פעם לא מעלה קונוטציות נעימות ונקיות במיוחד, אבל לעתים מדובר בנזילה פשוטה מהניאגרה הניתנת לתיקון בקלי קלות. כל שעליכם לעשות הוא להחליף את "אטם הפעמון".

התהליך מחולק ל-2 חלקים: פירוק והרכבה.

פירוק:

הרכבה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר