המשטרה תשלם 58 אלף ש"ח לתובעים החרדים

בית המשפט פסק שלא בנוכחות הצדדים אך בהסכמתם כי המשטרה תשלם לבני הזוג הירשמן מבתי וורשה סך של 58 אלף ש"ח כפיצוי על האירועים בהם הותקפו בני הזוג (משפט)

(צילום: שאטרסטוק)

המשטרה תשלם לזוג אברהם ומרים הירשמן מבתי וורשה סך של 48 אלף ש"ח ותוספת של עשרת אלפים שקל הוצאות משפט. כך פסק בית המשפט לפני כמה ימים בתיק התביעה שלהם כנגד המשטרה בשל תקיפה אלימה נגדם על ידי חסידי גור בשלוש מקרים שונים.

הירשמן נאבק באנשי גור על השליטה בנכסי בתי וורשה ולפני ארבע שנים הותקף בביתו באלימות קשה באמצעות מוטות ברזל ואושפז בבית החולים זאת לאחר פעמיים בהם ביתו נפרץ ונזרע בו הרס.

ראשי המאבק בשכונה הפנו מיד לאחר האירוע הקשה אצבע מאשימה למשטרה ואמרו "התרענו שהאלימות תתרחש והמשטרה לא התייחסה, לא עשתה דבר ואף לא נקפה אצבע".

לדבריהם חשו בימים האחרונים כי האירוע הנורא שהתרחש אמש הינו רק עניין של זמן ולראיה, הם אף הציגו מכתב שנשלח שבוע בדיוק לפני התקיפה על-ידי בא כוחם עו"ד יאיר נהוראי למפקד תחנת ירושלים, רפ"ק שלומי טולידנו, בו מתריע נהוראי בשמם של התושבים המקומיים על הצפי לתקריות אלימות בשבוע הקרוב.

השופט דוד גדעוני הכריע לאור הטענות כנגד התנהלות המשטרה בכל הנוגע לאירועים והיחס לתובעים וקבע כי המשטרה תשלם לבני הזוג 48 אלף ש"ח כפיצוי ובנוסף עשרת אלפים ש"ח הוצאות משפט. הסכום יועבר תוך שלושים יום לידי הנתבעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר