"מחפשים עלילות"

הגר"מ מזוז: "הגר"מ אליהו, הגר"ע יוסף - כולם אותו דבר"

במהלך שיעורו דחה הגאון רבי מזוז את הטענות כי בשיעור שלו יש מחלוקת ואמר: "איזו מחלוקת? אני מזכיר את כל הרבנים. אין לי שום הפרש, הרב מרדכי אליהו, הרב עובדיה יוסף - כולם אותו דבר" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: עזרא טרבלסי; וידאו: שידור חי כסא רחמים )

הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיג מפלגת 'יחד', התייחס במוצאי שבת - שוב - לביטול שיעורו השבועי והחזרתו ותקף את אלו שהפיצו כי מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל פעל מהשמיים לבטל את שיעורו.

"ללמוד על מנת לקנטר", אמר הגר"מ מזוז: "זה עמלק - על מנת לקנטר. היום לומדים רק על מנת לקנטר. מחפשים כמה אפשר להכפיש בן-אדם".

לדבריו: "הנה אמרו, כשהפסקנו את השיעור, אמרתי אני מפסיק, לא היה לי כוח, הפה היה נפוח ואני סובל, אומרים לי אתה מכניס שאלות באמונה, למה אתה מכניס אותם?. אדוני, העולם חרב, העולם כולו מלא שאלות!".

הרב מזוז הסביר כי התעסק ויתעסק בשאלות של אמונה בכדי שאנשים ידעו מה לענות. "מה אתם סוגרים את העיניים? זה בת יענה".

בשלב הזה התייחס ראש ישיבת 'כסא רחמים' ל"שמועות" שמרן הגר"ע יוסף זצ"ל פעל מהשמיים לסגור את השיעור: "מה אמרו? שמרן הרב עובדיה יוסף ע"ה נגלה מלמעלה ואמר להפסיק את השיעור של המחלוקת הזה. בשיעור שלי יש מחלוקת? איזו מחלוקת? אני מזכיר את כל הרבנים. אין לי שום הפרש, אשכנזים, ספרדים, חסידים, מתנגדים, הרב מרדכי אליהו, הרב עובדיה יוסף - כולם אותו דבר. מחפשים עלילות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר