"שמרו על החוק"

מאבק המשטרה בתיקון כלי רכב בשטחים . צפו

בחודשים האחרונים פשטו כוחות משטרה על עשרות מוסכים, מגרשי רכב ומשחטות רכב בכפרים נבי אליאס, חווארה, א-לובאן, עזריה וברטעה ותפסו 54 כלי רכב ישראליים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

יחידת אתגר בלהב 433 משטרת ישראל ביצעה בחודשים האחרונים בסיוע שוטרי משמר הגבול ושוטרי יחידות נוספות שורת פעילויות במישור המודיעיני, המבצעי והחקירתי, לאכיפת החוק האוסר על תיקון כלי רכב בשטחי הרשות, ותפסה עשרות רכבים ששהו במוסכים לצרכי תיקון.

במסגרת המאבק של המשטרה בתופעת גניבות כלי הרכב ומחולליה, זוהתה עליה בהיקף תיקון כלי רכב ישראליים במוסכים בשטחי הרשות, זאת בניגוד לחוק ובאופן שיש בו כדי לעודד את תופעת הגניבות לצורך שימוש בחלפים לתיקון. לא למותר לציין כי התיקון בשטחי הרשות מבוצע על פי רוב במוסכים בלתי מורשים, בלתי מוסמכים ובלתי מפוקחים כך שיש בו כדי להוות סיכון ממשי לבטיחות משתמשי הרכב בפרט והדרך בכלל

במהלך החודשים האחרונים פשטו במספר הזדמנויות כוחות משטרה בהובלת יחידת אתגר בלהב 433 על עשרות מוסכים, מגרשי רכב ומשחטות רכב בכפרים נבי אליאס, חווארה, א-לובאן, עזריה וברטעה לאחר שבוסס חשד כי בהם מבוצע תיקון של כלי רכב ישראלים באופן רציף.

במסגרת הפעילויות תפסו כוחות המשטרה 54 כלי רכב ישראלים ששהו בתיקון ו-3 מנועים החשודים כגנובים או מזוייפים.

כלי הרכב שתפסו כוחות המשטרה במוסכים השונים, נגררו למגרשי רכב מורשים שם הם מוחזקים על בסיס צווים מנהליים ונבדקים על ידי גורמי הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. עלות ההליך מושתת על בעלי הרכבים החשודים בביצוע העבירה על החוק.

בעלי המוסכים עוכבו לחקירה בעת ביצוע הפעילות ובעלי הרכבים שנתפסו זומנו לחקירה באזהרה ביחידה. תיקי החקירה בעניינם עודם מנוהלים.

משטרת ישראל קוראת לציבור - "אל תבצעו תיקונים של כלי רכב במוסכים בשטחים! כשאתם מוסרים רכב לתיקון בשטחים אתם עוברים על החוק! אתם מעודדים ומזינים את תופעת גניבות כלי הרכב! אתם מסכנים את בטיחותכם, את בטיחות בני המשפחה הנוסעים ברכב ואת בטיחות כלל המשתמשים בדרך!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר