נתניהו עונה לבנט: "זה לא הזמן לשליפות מהמותן"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בישיבת סיעת הליכוד ללחצים של גורמי הימין בממשלה לפעול במהירות לאחר מינויו של טראמפ ואמר כי יש צורך לפעול באחריות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס היום (ב') בישיבת הליכוד לטענות כי אינו פועל מספיק ומנצל את המצב של בחירת טראמפ וטען כי יש לנהוג כעת בשיקול דעת בזירה המדינית. "אנחנו עומדים בפני הזדמנויות גדולות ומשמעותיות לביטחונה ועתידה של מדינת ישראל", אמר נתניהו והדגיש: "הן דורשות מאיתנו אחריות כדי שלא נחמיץ את השעה".

נתניהו אמר את הדברים על רקע החלטת הקבינט לדחות את ההחלטה בדבר יוזמת החלת הריבונות במעלה אדומים. יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט קרא היום לנתניהו "לא להחמיץ הזדמנות של פעם ב-50 שנה" ולפעול להחלת הריבונות בשטחי יהודה ושומרון. "בפני ראש הממשלה ניצבת החלטה היסטורית - או ריבונות, או פלסטין".

"זה לא הזמן לשליפות מהמותן", השיב נתניהו במהלך ישיבת סיעת הליכוד. "זה לא הזמן לתכתיבים וזה גם לא הזמן להפתעות. זה הזמן לדיפלומטיה אחראית ומושכלת עם ידידים, דיפלומטיה שתחזק את שיתוף הפעולה בינינו ואת האמון בין ממשלת ישראל והממשל החדש בוושינגטון".

"לכן, לטובת מדינת ישראל, לטובת ביטחון ישראל ולטובת ההתיישבות, אני מציע לכולם להניח בצד כל שיקול אחר ולתת לי להוביל את המהלכים", הוסיף ראש הממשלה. "בשיקול דעת ובסבלנות ניכנס לעידן חדש שבו נמשיך לחזק את הביטחון, את ההתיישבות ואת יחסי החוץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר