המפולת באיטליה

סטודנטית אכלה קרח בין הריסות המלון שקרס - ונשארה בחיים

צעירה איטלקיה שרדה מתחת להריסות המלון שקרס במפולת השלגים, בזכות זה שאכלה קרח ושלג. עד כה חולצו שש גופות וכוחות החילוץ לא שוללים כי חלק מהנעדרים עוד בחיים (ארץ)

ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

שש גופות חולצו עד כה מהריסות בית המלון ריגופיאנו באיטליה, שקרס בשבוע שעבר בעקבות מפולת שלגים. לפי שעה, חולצו תשעה בני אדם כשהם בין החיים ו-23 מוגדרים עדיין כנעדרים.

ניצולי הקריסה סיפרו לכלי תקשורת מקומיים כי כדי להינצל, הם אכלו שלג וקרח להרוות את צמאונם. תשעה מתוך הניצולים עדיין מאושפזים בבית החולים. כוחות החילוץ באיטליה לא פוסלים את האפשרות שחלק מהלכודים יימצאו עדיין בין החיים, שכן במלון שנקבר מתחת לערימות השלג יש מקומות רבים בהם ניתן למצוא מחסה.

מפולת השלגים באיטליה (מתוך יוטיוב)

גורם בצוות החילוץ אמר לערוץ הטלוויזיה האיטלקי Sky TG24 TV כי 120 אלף טונות שלג (שווה ערך למשקל של 4,000 משאיות), מכסים כרגע את מה שנותר ממלון "ריגופיאנו".

ג'ורג'ה גלאסי, סטודנטית בת 22, שחולצה מההריסות סיפרה לכלי תקשורת מקומי כי המתינה לפינוייה מהמלון. "הייתי בטוחה שהמכה הגדולה תגיע והיא אכן באה וקברה את כל המלון", לדבריה, היא התעלפה וכשחזרה להכרה לא הבינה היכן היא נמצאת. "היה שחור כמו זפת. היינו מנותקים לגמרי ולא יכולנו לשמוע שום קול", הוסיפה.

"איבדתי תחושה של זמן, לכל הלכודים מתחת לשלג לא היה מה לאכול. הדבר היחיד שאכלנו היה קרח. היה לנו הרבה מזה אז המשכנו לאכול אותו. האדרנלין גבר על הרעב", סיפרה הצעירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר