הקרב מתחמם

מילצ'ן מאיים על אמסלם: "או התנצלות - או שתחטוף תביעה"

עורכי דינו של איש העסקים ארנון מילצ'ן מאיימים בתביעת לשון הרע נגד ח"כ אמסלם אם לא יתנצל על דבריו נגד איש העסקים ארנון מילצ'ן. "אמירות אמסלם חסרות רסן" (חדשות, בארץ)

מילצ'ן ונתניהו (צילום: פלאש 90 )

איש העסקים ארנון מילצ'ן המעורב בפרשת 'תיק 1000' בה נחשד כי העניק טובות הנאה לראש הממשלה בנימין נתניהו, שיגר הערב (שני) מכתב חריף לחבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) ובו התראה לפני נקיטת הליכים.

במכתב ששיגר עו"ד בועז בן צור פרקליטו של מילצ'ן אל ח"כ אמסלם, נטען כי אמסלם ערך לכאורה מסע הכפשות נגד איש העסקים מילצ'ן. "אמירותיו של אמסלם הן השמצות פרועות, חסרות רסן, ומשולחות יסוד". כך נטען במכתב. עורך דינו של מילצ'ן טוען כי מילצ'ן הוא איש עסקים אוהב ישראל שעשה רבות למען מדינת ישראל. פרקליטיו דורשים מאמסלם לחזור בו מדבריו בתוך 48 שעות ולחדול לאלתר מלהשמיע התבטאויות כאלה.

אמסלם אמר השבוע כי: "מי אמר שמילצ'ן לא משקר..? מישהו אילץ את מילצ'ן לקנות? בן אדם בן 75, מיליארדר. מה, נתניהו בא לו עם אקדח על הראש? אתה מבין לבד שמשהו לא תמים פה קורה".

אתמול התנער ראש הממשלה בנימין נתניהו מאמירותיו של אמסלם, ומקורביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרו: "ראש הממשלה לא תדרך איש נגד ארנון מילצ'ן שאת תרומתו למדינת ישראל הוא מכיר ומוקיר".

מקורביו של מילצ'ן הגיבו אתמול לדבריו של אמסלם ואמרו: "מביך ומדאיג לראות את קמפיין ההשמצות שנפתח הבוקר מטעם נושאי כלים הפועלים בשירות בעלי אינטרס, נגד אדם שהקדיש את חייו לביצור ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל,

עוד נאמר בהודעת מקורביו של מילצ'ן כי "תמוה לראות כיצד פועלים נושאי כלים מתודרכים דווקא נגד מי שהפך בשנים האחרונות לכתובת לסיוע ללוחמי צה"ל, לזרועות הביטחון ולארגונים יהודים וציוניים בכול העולם, בלב פתוח ורחב ובהיקפים חסרי תקדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר