כשלי 'צוק איתן'

בנט: "דו"ח המבקר - רעידת אדמה ביטחונית"

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, התייחס לדו"ח מבקר המדינה על מבצע 'צוק איתן' שצפוי להתפרסם בקרוב, ואמר כי "דו"ח המבקר על 'צוק איתן' - רעידת אדמה ביטחונית" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום: מארק ישראל סלם - לע"מ, פלאש 90)

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, שדבריו הקשים במהלך הדיונים בקבינט בזמן מבצע 'צוק איתן' נחשפים הבוקר (שלישי), מתייחס לדו"ח מבקר המדינה על המבצע שצפוי להתפרסם בקרוב, ולציטוטים שנחשפו ב'ידיעות אחרונות' ואומר כי "דו"ח המבקר על 'צוק איתן' - רעידת אדמה ביטחונית".

במהלך נאום במכון למחקרי ביטחון לאומי התבטא השר בנט ואמר: "אני מברך על ההחלטה לפרסם את דו"ח צוק איתן, הדו"ח הוא רעידת אדמה ביטחונית, שלצידה הזדמנות".

לדבריו: "מדו"ח מבקר המדינה עולה תמונה ברורה: הקיבעון המחשבתי של קברניטי המדינה הוא שורש הכשלים. צריך לומר ביושר - קונספציית הקיבעון הביטחוני קרסה, ואנחנו צריכים לעבור לתפיסת ביטחון חדשה.

"לא עוד קיבעון ודשדוש, אלא ניצחון. ניצחון ברור ומוחלט. ניצחון שאינו מצריך הסברים ותירוצים. ניצחון שאינו מצריך יחסי ציבור, אלא שמדבר בעד עצמו, ללא מילים.

"לא עוד מלחמה של 50 יום שנגמרת בתיקו. עלינו לעבור מקיבעון מחשבתי לחדשנות יוזמת. להציב לצה"ל יעד בהיר של ניצחון. כשזה מה שנדרוש, זה מה שנקבל. ניצחון הוא לא מילה גסה, ניצחון הוא המטרה היחידה של צבא היוצא למלחמה. ביטחון אזרחי ישראל תלוי בכך שישראל תחזור שוב לנצח".

יו"ר 'הבית היהודי' הוסיף וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו לכנס את הקבינט בכדי לדון בלקחי מבצע 'צוק איתן'. "אני קורא לראש הממשלה לכנס קבינט בטחוני על מנת לדון בלקחי המבצע ובתיקונם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר