חקירות נתניהו

משטרת ישראל: "מופעל עלינו לחץ, כדי להרתיע אותנו"

פרסומים שצצו בימים האחרונים נגד ראש יחידת להב 433 ניצב רוני ריטמן, מוציאים מהמשטרה תגובה חריפה וחריגה במיוחד - הקושרת את חקירות רוה"מ כמניע להם (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו וריטמן (צילום: Yonatan Sindel ו-Ohad Zwigenberg - פלאש 90)

באגף החקירות של משטרת ישראל החליטו כנראה לצאת לקרב גלוי נגד ההאשמות והרמיזות ההולכות וגוברות בימים האחרונים נגד בכירי האגף. אחרת לא ניתן להסביר את פשר התגובה החריפה, הרשמית, שהם שחררו לכלי התקשורת - והכל על רקע חקירות נתניהו.

מה שהקפיץ את המשטרה הם פרסומים של משפטיים בעייתיים, מוסרית, שצוטטו כביכול מפי ראש יחידת להב 433 באגף, ניצב רוני ריטמן, מתשובתו לבג"ץ בתביעה שהגישה נגדו בכירה באגף בפרשה שכיכבה בכותרות לפני כמה חודשים.

על פי הדיווח בערוץ 10, בכירים במשטרה קושרים את הכל לאותו ענין: ההתקדמות בחקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו. מעבר לדיווח זה, דוברות המשטרה אף שיגרה כאמור תגובה רשמית תוקפנית במיוחד.

"בימים האחרונים, על פי פניות כתבים לבדיקת טענות שונות ומשונות, אנו מזהים מה שנראה לכאורה כמסע מתוזמר שעניינו העלאת טענות כזב כנגד קצינים בכירים באגף החקירות", נאמר בתגובה. "אנו רואים בחומרה הפעלת לחץ - בוודאי שקרי - שנועד להרתיע את גורמי אכיפת החוק למלא תפקידם נאמנה, באמצעות פגיעה משוללת יסוד בחוקרים ובאמינותם. משטרת ישראל תעניק גיבוי מלא לחוקריה".

"המשטרה תמשיך לעשות את מלאכתה נאמנה ללא משוא פנים וללא מורא", מסתיימת התגובה, המורה לכאורה על הפשלת שרוולים במשטרה בכל הקשור לחקירות ראש הממשלה. כזכור, רק שלשום רמז המפכ"ל, רב ניצב רוני אלשיך, על הכרעה מתקרבת בתיקים הנחקרים - ולא לטובת נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר