החזון של שר הכלכלה החדש אלי כהן

במשרד הכלכלה נערך הבוקר טקס חילופי השרים, במעמד השר היוצא משה כחלון ושר הכלכלה הנכנס אלי כהן שהציג את חזונו ותוכניותיו למשרד אליו הוא נכנס (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה כחלון ואלי כהן (צילום: משרד הכלכלה )

הבוקר (שלישי) התקיים טקס חילופי שרים במשרד הכלכלה במעמד שר הכלכלה הנכנס ח"כ אלי כהן והשר היוצא משה כחלון.

השר הנכנס אלי כהן אמר במהלך הטקס: "ההכנסות של מדינת ישראל מגיעות מהמגזר העסקי והאינטרס של מדינת ישראל היא לפתוח כמה שיותר מפעלים חדשים. חינוך, רווחה, ביטחון ותרבות תלויים בצמיחה של המשק הישראלי. כלכלה חזקה ואיתנה מביאה חברה שוויונית, חברה חזקה".

בהמשך פנה השר כהן לשרגא ברוש נשיא התאחדות התעשיינים ואמר לו: "אנחנו לא נמצאים אחד מול השני, אנחנו נמצאים ביחד. זה אינטרס משותף שלנו. כל מי שירצה לפתוח מפעל בישראל, חברות בינלאומיות וחברות מקומיות - תהיה להם כאן אוזן קשבת".

בהקשר זה הוסיף השר הנכנס: "טראמפ, אמר בנאומו שהוא רוצה לפעול שהתעשיות ישארו בארה"ב ולהחזיר תעשיות לארה"ב. אם הכלכלה החזקה בעולם אומרת שהיא רוצה אצלה תעשייה ומקורות תעסוקה, אנחנו צריכים להבין את הנושא, לשמור על התעשייה ולמשוך משקיעים מחו"ל".

שר הכלכלה התייחס לתוכניותיו במשרד הכלכלה ואמר כי במהלך החודש הקרוב מתכוון להקדיש ללמידה וגיבוש התוכניות. עוד הוא הוסיף כי "במסגרת התפקיד יפעל להעלאת הפריון, שמירה על אבטלה נמוכה, השקעה בקידום החינוך הטכנולוגי ושמירה על זכויות העובדים המהווים מקור להון אנושי שחשוב לפתח. תעשיה חזקה, תחרותית ויעילה תאשר העסקה הוגנת המקדמת את העובדים ומביאה לצמיחה של המשק".

שר האוצר, משה כחלון אמר כי "משרד הכלכלה משלים את ארגז הכלים של מפלגת כולנו ויחד עם משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון אנחנו מחזיקים היום בכל התיקים הכלכליים חברתיים בממשלה. יחד נפעל להצמחת המשק, לצמצום הריכוזיות, צמצום הפערים החברתיים והפחתת יוקר המחייה בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר