החקירה נמשכת

יעלון העיד בפרשת הצוללות; שמו של נתניהו עלה

שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון העיד בפרשת הצוללות. עדותו של יעלון נגעה בשלושה נושאים ושמו של נתניהו עלה במהלכה - אך הוא לא חשוד לעת עתה בפרשה (חדשות, ארץ)

יעלון. ארכיון (צילום:Miriam Alster פלאש 90)

שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון העיד בפרשת הצוללות. בחדשות 2 פורסם הערב (שלישי) כי יעלון התמקד בעדותו בהטיית המכרז לרכישת ספינות מגן שיתאים לתאגיד הגרמני טיסנקרופ, אותו ייצג עו"ד דוד שימרון. בנוסף, העיד על המגעים לרכישת שלוש צוללות חדשות שהתנהלו מעל לראשו והיו העילה לפיצוץ הראשון בין השניים. הנושא השלישי עליו נסובה עדותו של יעלון הוא רכישת שתי ספינות מלחמה נגד צוללות.

עוד נטען בדיווח כי שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עלה במהלך גביית עדותו של יעלון, אך ככל הנראה ראש הממשלה אינו חשוד בפרשה המכונה 'תיק 3000'. יצוין, כי ראש הממשלה אמור להיחקר בימים הקרובים בפעם השלישית, במסגרת החדשות לפיהם קיבל לכאורה טובות הנאה מאנשי עסקים. בנוסף, נתניהו חשוד בפרשה נוספת בה נקשר שמו של נתניהו ושל מו"ל ידיעות אחרונות ארנון מוזס.

נתניהו יעלון בזמן צוק איתן (צילום: חיים צח לע"מ)

יצוין. כי השבוע פורסם כי קיימת פרשה חדשה, בה נחשד ראש הממשלה והיא אף קיבלה את הכינוי 'תיק 4000'. במערכת אכיפת החוק מכחישים קיומה של בדיקה או חקירה שכזו שראש הממשלה בנימין נתניהו קשור אליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר