הבנייה ביו"ש

נתניהו התחייב לדרעי: נרחיב את ביתר עילית

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נועד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבת אפליית הציבור החרדי באישורי הבנייה ביו"ש. נתניהו התחייב לכלול את ביתר עילית באישורי הבניה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

לאחר שמתח "ביקורת חריפה" על אפליית המגזר החרדי בהחלטת ראש הממשלה ושר הביטחון בנושא תוספת בניה ביהודה ושומרון, נפגש שר הפנים ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש ממנו לסייע לבנייה בביתר עילית. נתניהו מצדו הדגיש כי "בתוכנית אין אפליית חרדים".

דרעי דן עם נתניהו בתכנית הפשרה האחרונה שפורסמה אתמול ובתוכה בנייה של 2,500 יחידות דיור. במהלך הפגישה התמקד דרעי במצוקת הציבור החרדי בביתר עילית.

נתניהו הגיב לדרעי כי "אני תומך בהחלטה להרחיב את העיר ביתר והנושא יתוקן ויאושר".

ראש המשלה הדגיש: "אני מכיר את מצוקת הציבור החרדי בנושא הדיור ואני אתן הנחייה לגורמים המקצועיים לכלול גם את ביתר עילית בתוכנית אישורי הבניה".

עוד הדגיש נתניהו כי "אין בהחלטה אתמול שום דבר נגד הציבור החרדי אלא המלצה בלבד של הגורמים המקצועיים ובקרוב אאפשר בצורה מאסיבית בנייה לחרדים".

כזכור, אתמול יצא דרעי במתקפה נגד נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן. לדבריו: "ציבור החרדי שמהווה קרוב ל-40 אחוז מתושבי יו"ש, מופלה שוב בהחלטה על תוספת הבניה ביו"ש, כשמתוך 2500 דירות שאושרו רק כ-10 אחוז מופנים לציבור החרדי - לעמנואל. יתרה מכך, חלק מהדירות שאושרו הינן בשווק שני כך שלמעשה מדובר בפחות מעשרה אחוזים שהופנו למגזר החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר