מעצר העריקה

בצהריים: 'העדה החרדית' בהפגנת זעם ביפו

בעקבות המשך מעצרה של העריקה החרדית בכלא 4, מכריזים עסקני 'העדה החרדית' על הפגנת זעם היום מול בית המשפט הצבאי ביפו, שם יתקיים דיון על המשך מעצרה (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנה. ארכיון (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

בעקבות המשך מעצרה של העריקה החרדית בכלא 4, זאת גם לאחר התמוטטותה של אמה - כפי שנחשף ב"כיכר השבת", מכריזים עסקני 'העדה החרדית' על הפגנת זעם שתתקיים מול בית המשפט הצבאי ביפו, שם יתקיים בשעות הצהריים (רביעי) דיון נוסף בנוגע להמשך מעצרה של העצורה.

כרוז שהופץ על ידי 'העדה החרדית' תחת הכותרת "בנות ישראל נתונות למשיסה", קורא לציבור להצטרף לאוטובוסים שייצאו היום מירושלים ובית שמש להפגנת זעם נגד מעצר של בת ישראל כשרה, ונגד גזירת הגיוס, כשהוא מסיים במשפט הלוחמני הוותיק - "לנו המלחמה ולה' הישועה".

כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", אמה של העצורה החרדית שנותרה לבדה בין כתלי כלא 4, קיוותה כי תשתחרר מהכלא הצבאי לאחר שבית המשפט פסק לגביה כי תיבחן לפני וועדת דת שתקבע אם היא אכן דתייה.

אלא שלפי טענותיה שסיפרה לאמה, הוועדה כלל לא דנה בכך, אלא עסקה בלשכנע אותה כי גם אם היא חרדית הם יכולים לסדר עבורה תנאים דתיים שיתאימו עבורה גם בשירות צבאי, הנערה כאמור סירבה, ואמה ששמעה על צערה התמוטטה לאחר שעברה אירוע מוחי, ופונתה לבית החולים אסף הרופא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר