החידושים של וואטסאפ למשתמשי האייפון

נמאס לכם למחוק כל תמונה בנפרד? הגרסה החדשה שלמ וואטסאפ ששוחררה עבור משתמשי האייפון תאפשר למחוק מידע פר משתמש או קבוצה, ויש גם שיפורים נוספים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עדכון הגרסה לאפליקציית המסרים הנפוצה בעולם ששוחרר אמש (שלישי), יאפשר מעתה למשתמשי מערכת ההפעלה של חברת אפל - משתמשי האייפון, לשלוח הודעה לנמען אחר גם כשלא קיים בסביבתו של השולח חיבור אינטרנט זמין.

וואטסאפ "תשמור" את ההודעה בתור הווירטואלי וכאשר יחודש חיבור האינטרנט למכשיר הסמארטפון, ההודעה תישלח מייד. האופציה הזו לא הייתה אפשרית עד כה וכאשר למשתמש לא היה חיבור אינטרנט זמין, לחצן ה"שלח" היה אפור ולא פעיל.

במערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד, האופציה הזו קיימת כבר מאמצע שנת 2016 ורק עכשיו שוחרר העדכון המיוחל למערכת ה-iOS, כך שאם המשתמש נמצא באיזור ללא קליטה כמו מרתף או מבנה תת קרקעי אחר, הוא עדיין יוכל לשלוח את ההודעה והיא תצא לדרכה לבד כאשר יחודש הקשר האינטרנטי.

חידוש נוסף בגרסה החדשה הוא הגדלת כמות התמונות והווידאו שניתן לשלוח בהודעה אחת, כאשר במקום 10 תמונות או קבצי וידאו שניתן היה לשלוח בהודעה אחת, כעת ניתן לשלוח 30 הודעות כאלו אופציה שעדיין אינה קיימת במכשירי האנדרואיד.

אופציה חדשה נוספת בגרסה העדכנית הוא ניהול גמיש יותר של אחסון המדיה באפליקציה, כאשר המשתמש יכול כעת על ידי כניסה להגדרות האחסון, לנקות קבצי מדיה הכולים תמונות, סרטוני וידאו ושאר קבצים, על פי משתמש בודד או קבוצה, ללא צורך להיכנס לדף ההודעות עם אותו משתמש ולהתחיל לנקות קובץ אחרי קובץ.

כאשר נכנסים לקבוצה מסוימת או למשתמש, ניתן לנקות על פי קטגוריה, כלומר רק סרטונים או רק תמונות או כל חלוקה אחרת מה שיקל מאד על מחיקת חומרים בלתי רצויים מהמכשיר מבלי לטרוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר