רכבת קורעת משאית • צפו בתיעוד

בתאונה הקשה שנקלטה במצלמת ניידת משטרה ניתן לראות את הרכבת פוגעת במהירות רבה במשאית הענק של חברת השילוח "פדקס" שפשוט נקרעת לגזרים (חדשות תחבורה)

(צילום: מתוך ynet)

מצלמת תיעוד של ניידת משטרה אמריקאית קלטה תאונה צבעונית במיוחד בין רכבת נוסעים מהירה למשאית ענק של חברת המשלוחים FedEx בסולט לייק סיטי שבצפון מדינת יוטה. באורח נס, נהג המשאית שהתפרקה לחתיכות ו-82 הנוסעים ברכבת יצאו ללא פגע.

בסרטון שפורסם ב-ynet ניתן להבחין כי המחסומים והרמזורים שאמורים להתריע על הגעת הרכבת, לא פעלו בזמן, אלא רק לאחר שהרכבת פגעה בעוצמה אדירה במשאית. יש להניח שתנאי מזג האוויר הקשים, שכללו שלג, כביש חלק וערפל, מנעו מנהג המשאית להבחין ברכבת המגיחה.

למזלם של נהג המשאית ונוסעי הרכבת, הפגיעה אירעה בדיוק בחיבור הקרונות הנגררים של המשאית, וגרמה לניתוק חד של הנגרר על שלל החבילות בתוכו שהתפזרו לכל עבר.

מרשות התחבורה במדינת יוטה שחוקרת את התאונה, נמסר כי המחסום והרמזורים לא פעלו כתוצאה מתקלה שנגרמה בשל מזג האוויר הקשה. "ברירת המחדל במקרה של הפסקת חשמל או אובדן אות, אמורה להפעיל את המחסום והרמזורים ולחסום את גישת הרכבים לחציית המסילה. זו תאונה ראשונה מסוגה במדינה והרשות תחקור למה ואיך היא אירעה כדי להבטיח שזו הפעם האחרונה" נמסר בהודעה הרשמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר