ההכרה החרדית במחוז החרדי

איציק זהבי מדבר: אין חרם; עבדתי קשה להחזיר את האמון

"בשנה הקרובה נסיים עם כל נושא רישום וקבלת בנות לסמינרים בטרם תחל שנת הלימודים. יש לנו מקל וגזר", כך מצהיר הערב איציק זהבי, מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך. האזינו לראיון (חדשות)

זהבי, לצד הכינוס הבוקר (צילום: כיכר השבת)

"הפקנו לקחים. בשנה הקרובה נסיים עם כל נושא רישום וקבלת בנות לסמינרים בטרם תחל שנת הלימודים" - כך התחייב הערב (שלישי) איציק זהבי, מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך. את הדברים אמר זהבי לאחר בראיון לאבי מימרן ב"קול חי".

"יש לנו תוכנית מסודרת שנבנתה מלמידה והפקת לקחים של הפצע הזה. יש לנו מקל ויש לנו גזר. היום אני פועל בתיאום מלא עם הרבנים מכל המגזרים ועם כל חברי הכנסת החרדיים" הוסיף זהבי.

מוקדם יותר היום, נערך אירוע בהשתתפות נציגי משרד החינוך ומנהלי מוסדות חרדים, שהיווה לראשונה הכרה רשמית של הציבור החרדי במחוז החרדי. זהבי סיפר כי "בשנה שאני מכהן בתקפיד עבדתי קשה כדי להחזיר את האמון בין המערכת לבין מנהלי המוסדות והרבנים".

הכינוס. היום (באדיבות המצלם)

"התהליך הזה נמצא בסיומו, הכנס שקיימנו היום הוכיח כי לא רק שאין חרם על המחוז אלא ההיפך, האימון נבנה, וחברי במשרד החינוך לומדים גם הם לשנות את הגישה, ולעשות דברים לאחר חשיבה והתייעצות" אמר זהבי.

לדבריו: "הצלחתי להוכיח לכל מי שבא לשאול ולבדוק, שאין למשרד החינוך שום אינטרס לא ישיר ולא עקיף - שנועד להתערב בתכני הלימוד של הציבור החרדי. גם ההשתלמויות למורים ולגננות שהמשרד מקיים נבנה בעיצה אחת עם גורמים שונים שיודעים היטב מה ראוי ומה נכון".

"השנה הזו שחלפה הייתה גם מלאה בכותרות ובסיפורים שלא היו ולא נבראו, אבל בחלק שהוכח כי היו תקלות הן תוקנו לאלתר".

האזינו לראיון באדיבות רדיו קול חי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר