ההתנגדויות הוסרו

ב"עטרת" חוגגים: אושרה תוכנית הבניה של הישיבה בירושלים

הסתיים מסע ההתנכלות המכוון של גורמים שאינם חפצים בהצלחתה של ישיבת 'עטרת ישראל' ומנעו עד כה את אישור הקצאת השטח בהר נוף לטובת פיתרון מצוקת המקום של הישיבה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
תמונת ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה דחתה את ההתנגדויות לתוכניות הבנייה של ישיבת עטרת ישראל בשכונת הר נוף בירושלים, ואישרה אותן.

בכך מקווים בישיבה כי הגיעו לסופן חמש שנים של עיכובים מיותרים שנגרמו על ידי שכנים עוייני דת, שעינם היתה צרה בהתפתחות הישיבה.

כזכור, לפני מספר שנים רכשו בהנהלת הישיבה שטח פרטי לבנייה בשכונת הר נוף, במטרה להעתיק את מבנה הישיבה משכונת בית וגן למיקום החדש, אולם מאז נאלצו בהנהלת הישיבה להתמודד עם התנגדויות רבות שעיכבו את התהליך. בישיבה מקווים כי גורמים אנטי דתיים לא יערימו כעת שוב קשיים וינסו לערער על ההחלטה.

בהנהלת הישיבה מקווים שתוכניות הבנייה אכן יוכלו לצאת אל הפועל בשנים הקרובות.

האישור הרשמי

בישיבה מבהירים כי כעת יבדקו כיצד לפעול בשנות הבנייה, האם להעתיק בינתיים את מבנה הישיבה באופן זמני לעיר מודיעין עילית, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", או למצוא מקום חילופי אחר עד שהבנייה תסתיים - בתקווה שהדבר יתרחש ככל המוקדם.

ב"עטרת" מודים לחברי הכנסת ולחברי מועצת העיר, בהם מ"מ רה"ע יוסי דייטש, שהתגייסו במהלך השנים האחרונות לסייע לישיבה מול ניסיונות מעקרי הדת.

מ"מ ראש העיר וחבר הועדה המחוזית יוסי דייטש הביע את תחושתו לאחר האישור שצלח: "אחרי שנים של עבודה מקצועית ומורכבת, דיונים ארוכים אני שמח מאד שהגענו לסיום הסאגה הזו, והועדה המחוזית אישרה את התכנית. מקווה מאוד שזה יהיה סוף פסוק והמתנגדים לא יגררו את הישיבה לעתירות משפטיות מיותרות. כולנו תקוה שהקמפוס החדש ייבנה במהרה, לטובת ראש הישיבה ומאות ואלפי תלמידיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר