סקר ענק

15 אחוז מהחרדים והדתיים מעדיפים לטוס לתאילנד

הנתון המפתיע בסקר המרשים שנערך לאחרונה, היא הפופולריות היחסית שזוכה לה תאילנד במגזר הדתי והחרדי. בראש רשימת ההעדפות, ניו יורק לונדון ו...פראג (טיולים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חילוני וחרדי, בתאילנד. ארכיון (צילום: Serge Attal/FLASH90)

בסקר שנערך לאחרונה, מתבררות ההעדפות של בני הציבור הדתי החרדי בישראל באשר ליעדי הטיסה עבורם: אלו מעדיפים לנסוע לניו יורק, אף יותר מאשר חילונים רוצים לטוס אליה - 42 אחוז מול 38.

רוב מוחץ מהחילוניים מעדיפים לטוס לתאילנד לעומת 15 אחוז מהחרדים שמודים כי תאילנד היא יעד לחופשה עבורם, וסביר כי זה מאחר ויש הרבה מוקדי חב"ד במדינה, המאפשרים ליהנות מאוכל כשר למהדרין במחירים נוחים.

בסקר השתתפו 5,000 נשאלים - גברים ונשים, חילוניים ודתיים, מבוגרים וצעירים, והוא מדגם מייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל עם טעות דגימה של 4.5%.

עוד עולה מהסקר, כי גם לונדון ופראג מדורגים גבוה בהעדפות של החרדים והדתיים, 26 ו-20 אחוז בהתאמה.

כמו כן, בשקלול כל הציבור הישראלי: יותר נשים בחרו לחופשה בניו יורק, תאילנד ולונדון לחופשה, מאשר גברים. 42 אחוז מגיל הביניים (30-49) מעדיפים לטוס לניו יורק לעומת 35 אחוז מבני 30 ומטה ובני 50 ומעלה.

יצויין, כי הפיוס הרשמי עם טורקיה לא השפיע בשום מדד - חילונים או חרדים; גברים או נשים; צעירים או מבוגרים - על הרצון לנפוש בה, כך שהיא לא קיבלה אחוז בודד בסקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר