חברת אירופאית מציגה: מישראל לאירופה ב-20 יורו

חברת התעופה רינייאר משיקה קווים נוספים לישראל ולמשך 24 שעות תמכור כרטיס טיסה לפאפוס ב-20 יורו בלבד. ריינאייר היא החברה הזרה הפעילה ביותר בישראל (טיולים, תיירות)

מטוס ריינאייר (צילום: ירון ברנר, ynet)

מדיניות השמים הפתוחים מביאה חברות לפתוח קווי תעופה נוספים לישראל וממנה במחירים מוזלים. חברת ריינאייר הודיעה הבוקר (רביעי) על פתיחת 15 קווי תעופה חדשים החל מחורף 2017. הקווים יצטרפו לאלה שהיא כבר מפעילה, ובסה"כ היא תפעיל 19 קווים מישראל במהלך השנה.

מסיבת העיתונאים היום (צילום: עמית קוטלר, ynet)

קווי התעופה החדשים יגיעו ליעדים: באדן, גדנסק, קראקוב, מילאנו-ברגמו, פאפוס, ורוצלב ופוזנן. החברה תוציא קווים סדירים משדה התעופה בעובדה לברלין, באדן באדן, פרנקפורט, גדנסק, מילאנו, ברגמו פוזנאן ו-ורשה.

לרגל השקת הקווים החברה הודיעה כי תמכור מושבים מתל אביב ואילת לפאפוס במחירים שיחלו ב-20 אירו לכיוון, עבור מי שיבצע הזמנות עד מחר (חמישי) בחצות באתר החברה.

עם הפעלת הקווים הנוספים תהפוך ריינאייר לחברת התעופה הזרה הפעילה ביותר בישראל. האפשרות להזמין טיסות ליעדים החדשים ייפתחו בשבועות הקרובים, ואת הטיסות לפאפוס ניתן להזמין כבר היום.

ריינאייר היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר באירופה. היא מחזיקה בצי של כ-350 מטוסים, רובם מדגם בואינג 737, ועוד כ-300 בהזמנה. היא מחזיקה 86 בסיסים, היא טסה לכ-200 יעדים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. בקווי התעופה היוצאים מעובדה מקבלת החברה סיוע ממשרד התיירות העומד על כ 45 ארו על כל נוסע שהיא מביאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר