הגברת הראשונה?

איוונקה טראמפ ליוותה את אביה להלווית החייל

הנשיא האמריקני אמנם נשוי למלניה אך די ברור מי הגברת הראשונה האמיתית - בתו הגיורת איוונקה, שהתלוותה אליו להלווית חייל אמריקאי. אשתו מתגוררת עדיין בניו יורק (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
איוונקה ודונלד טראמפ (צילום: מתוך האינסטגרם של Ivanka Trump)

דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב, נשוי למלניה שאמורה לשמש כגברת הראשונה, אך כבר תקופה ארוכה נראה כי מי שהולכת לשמש בפועל כגברת הראשונה היא דווקא בתו הגיורת איוונקה-יעל טראמפ שנמצאת לצדו כל העת ואף החלה להתלוות אליו לאירועים.

אמש (רביעי) המריא נשיא ארצות הברית טראמפ במפתיע לבסיס חיל האוויר האמריקני בדובר שבדלאוור כשהוא מלווה בבתו, כדי לחלוק כבוד אחרון ללוחם אמריקני מיחידת "אריות הים" שנהרג במתקפה בתימן בסוף השבוע האחרון. ה

חייל, וויליאם ריאן אוונס (36), הוא החייל האמריקני הראשון שנהרג במהלך פעילות צבאית מאז נכנס טראמפ לתפקידו לפני כשבועיים.

נסיעתו של טראמפ לדלאוור הייתה אפופה סודיות. האירוע לא צוין בלו"ז שלו, ורק קומץ עיתונאים הורשה להצטרף לנסיעה בתנאי שלא ידווחו על כך עד להגעתו למקום. את תפקיד הגברת הראשונה מילאה בתו, איוונקה, שעלתה עמו למסוק במה שנראה כמו נסיעה רשמית משותפת ראשונה מני רבות.

בעת המראת המסוק עמדו בפתח הבית הלבן סגן הנשיא מייק פנס, וג'ארד קושנר, יועצו הבכיר של טראמפ ובעלה של איוונקה, ג'ראד קושנר ונופפו להם לשלום.

מאז השבעתו של טראמפ ב-20 בינואר, מלניה רעייתו לא חזרה לבית הלבן, ואת סוף השבוע האחרון הוא העביר לבדו מבלי שנסע לביתה. על פי הסיכום ביניהם, מלניה שבה לניו יורק עם בנם בארון בן ה-10, והתוכנית היא שהשניים יישארו שם עד תם שנת הלימודים.

על פי דיווח שפורסם אתמול בעיתון הניו יורקי "דיילי ניוז", כלל לא ברור אם מלניה אכן תחזור לבית הלבן בקיץ. מקור קרוב למשפחה מסר כי "ייתכן שמלניה ובארון לא יעברו לוושינגטון, הכול תלוי במה יהיה טוב לבארון. יכול להיות שכן ויכול להיות שלא". עם זאת מסר אותו מקור כי מלניה נערכת למלא את תפקידה כגברת הראשונה ועתה היא שוכרת ראש צוות ויועצים שיעבדו לצדה.

על פי הדיווחים, מלניה מעדיפה להתמקד בינתיים בבנה בארון שככל הנראה המעבר לבית הלבן ווושינגטון יקשה עליו את החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר