פרצו והופתעו

בתוך פחות מדקה: הגנבים נמלטו מהחנות • צפו

חבורת פורצים מיומנת שפרצה חנות לממכר מוצרי מחשבים בראשון לציון נאלצה להימלט מהמקום תוך פחות מדקה עם שלל דל יחסית המוערך ב-20 אלף שקל בלבד • צפו (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה)

כנופיית הפורצים שפרצה בסוף השבוע לחנות מחשבים במרכז מסחרי בראשון לציון הופתעה ונאלצה לעזוב את החנות בתוך 45 שניות בלבד עם מוצרים בשווי 20 אלף שקל. הסיבה לבריחה: עשן שפוזר ממערכת מיוחדת שמותקנת בחנות שגרם לנטישת הגנבים עם השלל הדל באופן יחסי.

הפריצה התרחשה בשעה 4:00 לפנות בוקר. הפורצים ניצלו את האזור השקט, שברו את אחד החלונות של החנות ונכנסו פנימה. בסרטון נראים הפורצים מסתערים במהירות על המגירות והמדפים ומנסים לקחת מכל הבא ליד.

הגנבים העריכו שבחנות שבה נמכרים גם אביזרי סלולר יש מצלמות אבטחה, ודאגו לכסות את פניהם מבעוד מועד מה שמונע את זיהויים. מה שהם לא ידעו זה שבחנות מותקנת מערכת אבטחה נוספת הכוללת מחולל עשן. המערכת זיהתה תנועה בחנות ובתוך זמן קצר פוזר עשן רב מתוך צינור בתקרה והבריח את הגנבים שנראים נמלטים במהירות מהמקום.

לדברי אבנר בן אריה, מנכ"ל קבוצת צוות 3 שאחראית על המיגון בעסק: "מחולל העשן הוא פתרון שמקצר את זמן השהות בעסק של הפורצים מ-10 דקות בממוצע לזמן של 45 שניות ומונע נזקים גדולים יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר