הבלוגרים חוגגים

האם סמסונג חשפה "בטעות" את הגלקסי העתידי?

סרטוני פרסומת של סמסונג לטכנולוגיית AMOLED הנוגעת למסכים, הכילו דגם של מכשיר חדש שלא נראה עד היום בפרסומות של סמסונג, כמעט נטול שוליים, וחסר כפתור בית. כך יראה הגלקסי 8? (דיגיטל)

(צילום: סמסונג)

ענקית הטכנולוגיה "סמסונג" נערכת בחודשים האחרונים להשקתו של מכשיר הדגל החדש של החברה, הגלקסי S8. מקורות שונים טענו בחודשים האחרונים כי ההכרזה על המכשיר שעשוי לכלול שינויים משמעותיים מתעכבת בשל משבר המכשירים המתפוצצים של החברה, אולם כעת נטען ברשת כי החברה חשפה "בטעות" את הדגם העתידי שלה.

סרטוני פרסומת של סמסונג לטכנולוגיית AMOLED הנוגעת למסכים, הכילו דגם של מכשיר חדש שלא נראה עד היום בפרסומות של סמסונג, כמעט נטול שוליים, וחסר כפתור בית - פרמטרים שנכללו עד היום במרבית ההדלפות והשמועות הקשורות למכשיר הדגל הבא של סמסונג.

זה הגלקסי 8? (צילום מסך)

לפני מספר חודשים דווח כי סמסונג תעלים את כפתור הבית המוכר בתחתית המכשיר, כאשר במקומו היא תציב כפתור וירטואלי על המסך. בנוסף, דווח כי סמסונג תבצע שינוי משמעותי במסך המכשיר, כאשר כולו ישמש לתצוגה.

בשלב זה לא ברור אם המכשיר שהציגה סמסונג בפרסומות הוא אכן הגלקסי 8 המדובר, או שמא מדובר בהטעייה מכוונת מטעם החברה, אולם ברשת השמועות חוגגות ובלוגרים רואים בסרטון אימות לדיווחים שעלו בחודשים האחרונים על השינויים המשמעותיים שצפויה סמסונג להכניס למכשיר הבא שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר