דיווח: הבשורה של 'ריינאייר' לא ממומשת בפועל

חברת הלואוקוסט שבישרה אתמול על פתיחה קרובה של 15 נתיבי תעופה חדשים לישראל (וממנה), מוצגת על פי הפרסום ב-'וואלה! NEWS' כמי שלא עומדת בציפיות (תיירות, טיולים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מטוס החברה (צילום: shutterstock)

חברת התעופה ריינאייר, הנחשבת לחברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר באירופה, כינסה אתמול מסיבת עיתונאים בת"א כדי לבשר על פתיחת 15 נתיבי תעופה חדשים לישראל וממנה בחודשי חורף אלו, ועל כך שעד היום (חמישי) בחצות, מחירה של טיסה כזו תעמוד על 20 אירו בלבד.

אלא שמתברר, כי אלפי גולשים נכנסו לאתר החברה וגילו כי למעט טיסות לכיוון פאפוס שבקפריסין (החל מה-28 במרץ), היעדים המדוברים כלל לא מופיעים על מפת הטיסות של ריינאייר לישראל. ישנן רק כמה טיסות בודדות מקפריסין לתל אביב במחיר של 19.99 אירו, כפי שהבטיחה החברה, אך מחירי הטיסה לקפריסין לתל אביב לא יורדים מ-37.80 אירו לכל כיוון.

לפי הפרסום ב-'וואלה! NEWS', רוב המחירים שנבדקו בתקופה שבין אפריל לספטמבר השנה, עומדים על 50 אירו לכל כיוון, בממוצע, ורק כמה כרטיסים מועטים מוצעים במחיר של כ-30 אירו.

נציגת ריינאייר שאחראית על אזור המזרח התיכון מסרה בתגובה לידיעה כפי שפורסמה: "הקו בין תל אביב לפאפוס במכירה כבר עכשיו, ואילו הקווים האחרים יפתחו למכירה באתר בשבועות הקרובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר