40 החרדים הראשונים בצנחנים הושבעו בכותל

השבעתה של הפלוגה החרדית הראשונה בצנחנים התקיימה אמש (ה') בכותל המערבי בירושלים בהשתתפות בני משפחה ורבני 'נצח יהודה' שמלווים את החיילים (חרדים במדים)

(צילום: יח"צ)
השבעתה של הפלוגה החרדית הראשונה בצנחנים התקיימה אמש (חמישי) בכותל המערבי בירושלים. אחרי כפיר וגבעתי הגיעה תורה של חטיבת הצנחנים לשלב בתוכה את החיילים החרדים.
רק לפני כחודש הגיעו המתגייסים הראשונים בתולדות פלוגת ח"ץ (חרדים צנחנים) לבקו"ם. ביום גיוסם אמר אל"מ נמרוד אלוני, מח"ט הצנחנים, כי "אני שמח וגאה לקלוט לחטיבת הצנחנים, בפעם הראשונה פלוגת חרדים. אין לי ולו צל של ספק שפלוגת ח"ץ תהיה פלוגה מובחרת ומקצועית, וחזקה הן במובן הפיזי, המנטלי והרוחני. מהיום גם אתם תזכו לתואר 'צנחן': צנחן, לוחם, חרדי. אני מאחל לכם הצלחה רבה, אתם חלוצים אמיתיים!".
כמו כן, בצל ההתקפות על החיילים החרדים קיבלו חיילי הפלוגה עידוד לאחרונה מיו"ר ארגון זק"א יהודה משי זהב שפירסם את תמונת בנו שהתגייס לצנחנים במדי צה"ל וכתב:"בן חייל שלי, אני גאה בך."
רבני עמותת נצח יהודה, שמלווים את פלוגת חץ בצנחנים מיום גיוסה, ע״י מסירת שיעורי גמרא ובקשר אישי עם כל חיל וחיל, מוסרים כי ״במעמד מרגש שהתקיים הערב הוכרז על הפלוגה החרדית בצנחנים שממשיכה את מסורת השילוב כפי שנהוג בגדוד נצח יהודה. לא רק להיות לוחם מיומן ומקצועי אלא גם להיות שומר תורה ומצוות קלה כבחומרה״.
אלוף-משנה נמרוד אלוני אמר בטקס: ״היום, לראשונה, עומדים בינינו לוחמים- צנחנים-חרדים, פלוגת ח״ץ. היום אתם עושים היסטוריה ואנו גאים על שהצטרפתם אל שורותינו. היום, יום שבועתכם, הוא גם יום ה-30 לנפילתו של חברנו רב-סרן חגי בן ארי ז״ל. תושב נוב שבגולן, איש סיירת צנחנים, אשר נלחם במערכת צוק איתן בכדי להגן על העם ועל הארץ שכה אהב ולימד אותנו פרק בגבורה ובענווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר