הנוסעים ממשיכים לסבול

השיבושים: עוד שש טיסות אל על בוטלו היום

הסכסוך הבלתי פוסק בין הנהלת אל על לטייסי החברה, ממשיך לגבות את מחירו מהנוסעים שהזמינו את טיסותיהם בחברה זו. הפרטים המלאים על שש הטיסות הנוספות שבוטלו היום (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט' בשבט תשע"ז | 05.02.17
שיבושים, נוסעים ממתינים. אילוסטרציה (צילום: Yossi Zeliger/FLASH90)

הנהלת חברת התעופה אל על מודיעה לפני זמן קצר, על ביטול שש טיסות נוספות במסגרת מחאת ועד הטייסים, זאת בנוסף לדיווח מאמש על ביטול שש טיסות בימים האחרונים.

הביטולים הבאים, שלדברי ההנהלה הם בשל "חוסר נכונות טייסים לאייש את הטיסות, לרבות פתיחת ימי מחלה", הם:

טיסה 317 ללונדון שהייתה אמורה לצאת היום ב-17:15

טיסת 318 הלילה מלונדון לישראל

טיסה 397 למדריד שהייתה אמורה לצאת ב-17:25

טיסת החזור 398 שהיתה אמורה לצאת הלילה ממדריד לנתב"ג

טיסה 561 לוורשה שהייתה אמורה לצאת ב-17:30

טיסת החזור 562 שאמורה הייתה לצאת הלילה מוורשה לנתב"ג.

בתוך כך, ועד עובדי רשות שדות התעופה יוצא בהודעה דרמטית, לפיה אם הנהלת אל על לא תסיים את המשבר תוך 24 שעות, עובדי השדה יפסיקו לספק שרות לחברה. ״אין בכוונתנו להתערב בסכסוך באל על, אולם לא ייתכן שעובדי הנמל יאלצו להתמודד מול נוסעים זועמים שאת כל תסכולם מוציאים על עובדי הרשות, עד כדי הרמת ידיים על עובדים", נאמר בהודעה.

כמו כן, הטייסים משבשים גם את ההדרכות לעובדים חדשים. החברה הוציאה לחופשה כ-10 מדריכים בבת אחת, לאחר שאלו טענו "אנחנו חולים". יצויין, כי השיבושים נעשים למרות משא ומתן המתנהל בימים האחרונים בחסות יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בנושא הסדרת מעמדם של טייסים ותיקים שהגיעו לגיל 65 ואינם יכולים עוד לטוס.

בעקבות השיבושים האחרונים וחוסר נכונותם של הטייסים לבצע טיסות, פנתה אל על לבית הדין לעבודה בדרישה להורות לטייסים לשוב מיד לעבודה סדירה. הפנייה לבית המשפט היא בגין השיבושים שנגרמים על ידי טייסי החברה בניגוד להתחייבותם בהסכם שנחתם לאחרונה בחסות יו״ר ההסתדרות - כך הנהלת אל על.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר