צפון ירושלים

בן 15 נתפס נוהג באוטובוס: "אבא הרשה לי"

המשטרה ביצעה כמה מעצרים בשכונות ובכפרים שבמזרח וצפון ירושלים. באחד מהם נתפס נער צעיר על אוטובוס, במקרה אחר ניסה חבר של עצור להעביר לו סמים בביהמ"ש (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האוטובוס אותו נהג בן ה-15 (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה תפסה נער ערבי בן 15 כשהוא נוהג באוטובוס הסעות תלמידים בצפון ירושלים. בחקירתו טען הנער שאביו התיר לו לנהוג באוטובוס שלו.

האב זומן לחקירה אף הוא, ובסיומה שוחררו שניהם בתנאים ובהמשך יוגשו כנגדם כתבי אישום. במקביל האוטובוס הושבת לתקופה של 30 יום.

במהלך הפעילות נתפסו ארבעה נהגים כשהם נוהגים על אף היותם בזמן פסילה. אחד מהם, נהג כבן 27 תושב מזרח ירושלים, נתפס בפעם הרביעית כשהוא נוהג בזמן פסילה ותחת השפעת חומרים אסורים. הנהג נעצר ובדיון הארכת מעצרו בבית המשפט ניסה חברו להעביר לרשותו עוד סמים. השוטרים שהבחינו במעשה עצרו את החבר.

במשטרה שבים ומדגישים כי הפעילות בשטח כנגד נהגים פסולי רשיון ותחת השפעת אלכוהול או סמים הינה מצילת חיים, של הנהגים עצמם ושל אלו הנוסעים עמם.

"תאונת הדרכים בשבוע שעבר בה ילדה בת 9 איבדה את חייה כתוצאה מפגיעת אוטובוס, ממחישה ביתר שאת את החובה של כל מי שלוקח את ההגה לידיו לנהוג באחריות, בזהירות יתרה ועל פי החוק", מדגישים במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר