"זכות לסייע"

ח"כ מלכיאלי ביקר במטה 'איחוד הצלה' בירושלים:"התרשמתי מאוד מהמתנדבים"

ח"כ מיכאל מלכיאלי ביקר במטה "איחוד הצלה" בירושלים יחד עם ראש לשכתו חבר מועצת עיריית ירושלים אברהם בצלאל להתרשם מפעילות המתנדבים להצלת חיים ברחבי הארץ: "מעריכים ומחזקים אותם" (חרדים, שיווקי)

ביקור ח"כ מלכיאלי באיחוד הצלה ירושלים. צילום: יחצ

ח"כ מלכיאלי אשר משמש כחבר ועדת הבריאות של הכנסת הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים הוביל את הביקור, במסגרתו סייר ח"כ מלכיאלי במוקד "איחוד הצלה" המצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי, כמו כן קיבל חבר הכנסת סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ.

מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם ארגונים נוספים. ח"כ מלכיאלי פגש בחלק מאנשי הרפואה בארגון ובמתנדבי השירות האזרחי ב"איחוד הצלה" והתרשם מהציוד הרפואי המתקדם בו משתמשים אנשי הארגון על מנת להציל חיים.

בתום הביקור אמר ח"כ מלכיאלי "הוזמנתי היום לביקור ב'איחוד הצלה' והתרשמתי מאד מהזריזות המקצועיות והוצמה של אלפי מתנדבי רפואת החירום ב'איחוד הצלה', שעוסקים בהצלת חיי אדם בפריסה ארצית רחבה במיטב הטכנולוגיות הקיימות ובציוד ברמה הגבוהה ביותר וכל זה בהתנדבות מלאה. אני וצוות לשכתי רואים לעצמנו זכות לסייע ל'איחוד הצלה' במה שניתן למען אזרחי ישראל".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בסיכום הביקור כי "מתנדבי 'איחוד הצלה' פועלים בכל עת מתוך הרגשת שליחות. הם ממהרים להציל חיים בכל יום ובכל שעה ללא הבדל דת וגזע ופרוסים בכל רחבי הארץ, כדי שכל מקרה רפואי יזכה למענה מיידי בתוך דקות ספורות אנו מעריכים את מאמציהם ומחזקים אותם. ביקורו של ח"כ מלכיאלי ודבריו החמים מעניקים להם כוח להמשיך בעשייתם".

אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה שבי רפפורט ביקש להודות לחבר הכנסת מלכיאלי, אשר תומך ומסייע כל העת לפעילות של 'איחוד הצלה', על שהקדיש מזמנו לבוא ולהתרשם מקרוב מפועלו של הארגון. במסגרת הביקור הוצגו לחבר הכנסת תכניות ומיזמים בשיתוף משרדי הממשלה השונים אשר נרקמים בימים אלו. בסיום הביקור הודיע חבר הכנסת מלכיאלי כי ימשיך לעמוד לימין איחוד הצלה כפי שעשה עד היום ויסייע ככל שניתן לקדם מיזמים אלו שכל מטרתם היא להציל חיי אדם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר