רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגה

שוב החמרה במצבו של מרן הרב שטיינמן: "קשה ולא יציב"

החמרה נוספת במצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, והוא מוגדר קשה ולא יציב. מנהל בית החולים מעיני הישועה טען כי הרב תחת טשטוש, אולם המקורבים הבהירו: 'מרן אינו מורדם' (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: פלאש 90)

בשעות האחרונות (ראשון) חלה החמרה מסויימת נוספת במצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, ומצבו מוגדר כעת כקשה ולא יציב. לדברי המקורבים, החל מאמש, לאחר שהחום עלה ונתגלה זיהום בגופו של מרן ראש הישיבה, הידרדר מצבו, ונכון לשעה זו עדיין לא נמצאה הסיבה לזיהום.

המנהל הרפואי של בית החולים מעייני הישועה פרופסור מוטי רביד אמר הערב כי "כעת הבעיות הינן הזיהום ממנו סובל הרב, חום גופו הגבוה וכן בעיות בלב". רביד הוסיף כי מרן הרב שטיינמן מורדם ומונשם. עם זאת, מאוחר יותר הבהירו בבית מרן כי "למרות מצבו הקשה של מרן, רבינו אינו מורדם, התפלל מעריב בחדרו ואף שמח כשבישרו לו שמתפללים בכל מקום לרפואתו".

בהודעת בית הגראי"ל שטיינמן הערב נאמר כי "מצבו של מרן שליט"א בשעות האחרונות קשה ולא יציב. ככל הנראה עדיין קיים זיהום כל שהוא בגופו. מרן סובל בשעות האחרונות מחום כשסיבתו עדיין לא ברורה. הרופאים המסורים המטפלים במרן עדיין לא יודעים את מקור הזיהום והחום".

"לאור המצב שמרן נמצא בו בשעות האחרונות, הציבור נקרא להמשיך ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש" נאמר עוד.

המקורבים מציינים כי "מרן ראש הישיבה נח יותר בשל חולשתו אך לא מדובר בהרדמה מלאה ממנה כולם חוששים כל העת. הרופאים מגדירים זאת באופן טכני אך חשוב לזכור שלא מדובר במכונת הנשמה אלא באותו סיוע נשימתי דרך הקנה". פרופסור רביד מציין כי מדובר בהרדמה חלשה שניתן להיגמל ממנה תוך כדי הגמילה מהסיוע הנשימתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר