מאחורי הקלעים

הבצל שעזר לדרעי בצילומי קמפיין הבחירות • צפו

בערוץ 2 נחשף סרטון מאחורי הקלעים של צילומי קליפ של ש"ס בבחירות לכנסת לזכרו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, במהלכו נעזר דרעי בבצל שצרב את עיניו. צפו בווידאו (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך תוכנית 'אנשים', קשת - בערוץ 2)

ערב הבחירות האחרונות לכנסת, בהן התמודדה ש"ס לראשונה ללא מנהיגה הרוחני מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, נכנס יו"ר ש"ס אריה דרעי לאולפן לצלם את אחד מסרטוני קמפיין הבחירות של המפלגה, לצד הזמר בני אלבז.

הערב (ראשון) ככל-הנראה במסגרת סכסוך כספי בין בני אלבז לש"ס, נחשפים בערוץ 2 קטעי וידאו המציגים את מאחורי הקלעים של הצילומים, בהם נראה דרעי כשהוא נעזר בבצל שנמרח על עיניו לצורך צילומי הקליפ.

העיתונאי חיים אתגר, שפרסם קטע מהווידאו במהדורה המרכזית בחדשות 2, הדגיש כי "איננו מטילים ספק בצערו על מות הרב עובדיה, אבל הצילומים מתארכים והדמעות לא ממהרות לרדת מעצמן".

בצילום נראה דרעי שר על מרן, אך מתקשה בכך, לטענת אנשי הקמפיין - לאור השעות הרבות בהן נמשכו הצילומים. בני אלבז נשמע אומר לו - "תפתח את העיניים רבי אריה, תפתח את העיניים רגע".

בשלב זה אחד הנוכחים מציע להגיש לדרעי בצל כדי לסייע לדמעות ודרעי מסכים ומורח בצל על עיניו. בתגובה, נשמע בני אלבז אומר: "בעזרת ה' מחר אתה תראה אור גדול, מבטיח לך, בשם ה', בעזרת ה', אתה תראה את זה".

דרעי מתחיל לשיר את מילות השיר לזכרו של מרן זצ"ל, ובני אלבז שוב מעיר לצוות: "עד שיצאו לו דמעות, תפתח את העיניים, רבי אריה".

בני אלבז שמתפקד לכאורה כבמאי הצילום, מבקש מהצלם: "תפוס את התמונה הזאת, אתה רואה את התמונה הזאת? אתה חייב לתפוס אותה, כן, כן". הצלם מתקרב לעיניו הדומעות של דרעי ואלבז מגיב: "בדיוק".

ספי שקד, יועץ הקמפיין של דרעי הגיב: "אני, כמנהל מקצועי, לא הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם בגלל סיבות אחרות. הוא בכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות? באיזה שהוא שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה".

"אני הצעתי את הבצל", מספר שקד, "אחרי שניה לא השתמשו בבצל הזה, הוא גם לא עזר. אני עד שהוא בכה וזה באמת כאב לו, וכואב לו עדיין וזאת האמת".

הצילום עורר הערב דיונים ברשתות החברתיות, האם מדובר בצעד לגיטימי לצורך צילומי הקמפיין.

עמית סגל, כתב חדשות 2, כתב בסוג של הומור: "דרעי: לא היה שום כי לא יהיה שום".

העיתונאי עקיבא נוביק מערוץ 10 צייץ: "למרות המחויבות לדאחקה, חייב לומר שסיפור הבצל של דרעי לא בלתי סביר. ראיתי אותו במו עיני בוכה מלא פעמים על מרן בלי בצל. אחרי 3 שעות זה הגיוני. מילא אם כל הפוליטיקאים היו אמיתיים בתשדירים שלהם. אבל דווקא הקשר של דרעי ומרן הוא אחד הקשרים הכי רגשיים בפוליטיקה הישראלית. אין על זה חולק".

אלעד שמחיוף, כתב חדשות 2, הגיב: "צודק, יש בזה יותר ללמוד על תעשיית הטלוויזיה והתשדירים מאשר על כל דבר אחר".

בתגובה, כתב לו אסף יחזקאלי, גם הוא מערוץ 2: "המחשבה שאי אפשר להיראות כואב את הסתלקות מרן בלי דמעות בפועל - פאתטית. משתלב היטב בקווי האופי הפסיביים-אגרסיביים ובתרבות הגוועלד".

שמחיוף, השיב לו: "אבל זה לא מוכיח כלום חוץ מזה שהאחראים לדבר חשבו שבטלוויזיה ובתשדיר בחירות בהכרח עצוב = בוכה".

הכתבה המלאה של חיים אתגר תשודר מחר ב-19:00 באנשים, קשת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר