לוחמי מג"ב סיכלו הברחה בדרך הביתה. צפו

שוטרי מג"ב שעשו דרכם הביתה עצרו רכב מסחרי שנסע בציר 65 ועורר את חשדם והופתעו לגלות בו 56 בלוני גז קטנים, 9 בלוני גז גדולים ועוד 24 תבניות ביצים מוברחות. צפו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הערב אמש (ראשון) עצרו שוטרי מג"ב אשר עשו דרכם הביתה אחרי יום עבודה ארוך, רכב מסחרי שנסע בציר 65 עוקף עפולה ושהעלה את חשדם בעקבות בלון גז שזיהו שוכב מתחת לברזנט ירוק שעטף את המטען.

השוטרים שסימנו לרכב לעצור הופתעו לגלות שמתחת לברזנט שוכבים 56 בלוני גז קטנים, 9 בלוני גז גדולים ועוד 24 תבניות ביצים מוברחות.

מתחקור ראשוני עלה כי ככל הנראה בלוני הגז מולאו באופן בלתי חוקי בברטעה והובלו במטרה למכור אותם באזור הצפון. למקום הוזעקו אנשי משרד התשתיות ומועצת הלול, והחשוד תושב אכסאל בשנות ה- 50 לחייו נלקח להמשך חקירה של משטרת ישראל.

"גם בדרך הביתה אנחנו שוטרים וכשראינו את הרכב המסחרי החשוד, לא היססנו ועצרנו אותו לבדיקה" כך אמר קצין ממפקדת מג"ב צפון של משטרת ישראל אשר עצר יחד עם שוטרים נוספים רכב שהוביל גז באופן לא חוקי.

מהמשטרה נמסר כי "הובלת גז שלא כחוק יכולה להסתיים באסון גדול ולהביא לפגיעה באזרחים. משטרת ישראל קוראת לציבור לדווח על כל רכב אשר נראה מוביל חומרים מסוכנים לרבות גז בישול שלא כחוק. עירנותם של השוטרים אשר עשו דרכם הביתה יכול להיות והצילה חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר