תובע את עלבונו

הקרמלין: "פוטין רוצח? אלו מילים מעליבות"

התייחסותו של מגיש רשת הטלוויזיה האמריקנית-שמרנית לנשיא רוסיה פוטין, במהלך ריאיון עם נשיא ארה"ב טראמפ, כי זה הראשון הוא "רוצח", העליבה אותו עמוקות (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פוטין וטראמפ (צילום: Mark Neyman/GPO/FLASH90, shutterstock)

הקרמלין, מושבו הרשמי של נשיא רוסיה, פרסם הבוקר (שני) דרישת התנצלות של הממשל הרוסי מרשת 'פוקס ניוז' האמריקנית, לאחר שמגיש הרשת ביל אוריילי תיאר את פוטין כ"רוצח" בריאיון עם טראמפ, ששודר אמש, בניסיון להבין מדוע נשיא ארה"ב כה מעריך את עמיתו הרוסי ולדימיר פוטין.

דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב הסביר לכתבים במוסקבה: "אנו סבורים שמילים כאלה מרשת פוקס ניוז לא מתקבלות על הדעת ומעליבות, בכנות - אנו רוצים לקבל התנצלות מכזו חברת חדשות מכובדת".

כפי שפורסם עוד בפרומו, כשהמראיין טען בפני טראמפ כי פוטין הוא "רוצח", ענה הנשיא: "יש הרבה רוצחים, מה אתה חושב, שאנחנו כאלה תמימים?". כמו כן, הבהיר נשיא ארה"ב כי הוא יעריך כל סיוע שתעניק רוסיה לארה"ב וכי הוא מעדיף להסתדר עם רוסיה, מאשר שיתפתח סכסוך בין המדינות.

טראמפ אף התייחס למערכת היחסים העתידית שלו עם פוטין והבהיר: "אני מכבד אותו, אבל אני מכבד הרבה אנשים, זה לא אומר בהכרח שאסתדר איתם".

בתוך כך, פוטין הבהיר היום כי הוא לא מסכים עם הגדרתו של טראמפ את אירן כמדינת טרור. "ההבדלים בין שתי המדינות לא צריכים למנוע מהמדינות לחיזוק הקשר ביניהן. זה לא סוד שנקודת המבט של מוסקבה ושל וושינגטון מנוגדות בנושאים שונים בנושאים בינלאומיים", היה חשוב לדוברו של פוטין להדגיש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר