הכופר לישראלי העצור

זק"א ישיבו את כספי התורמים: 'אין לנו אמון'

הפרשה מסתבכת: בזק"א החליטו להשיב את כספי תורמי מבצע 'פדיון שבויים' עבור שחרורו של בן חסין שנסע להלחם בדאע"ש, לאחר שלא נוצר קשר עם שובי הישראלי (חדשות, בארץ)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
בן חסין (צילום: מתוך ynet)

בארגון זק"א שוקלים להחזיר לתורמים את הכסף שנאסף במבצע 'פדיון שבויים' עבור הצלת חייו של בן חסין, הצעיר הישראלי העצור במדינה איסלאמית.

לטענתם, מאז שהושג כל הכסף לקמפיין הם אינם מצליחים לאתר גורם משפטי אחראי המוכן לקבל אותו לידיו ולהוכיח שביכולתו להשיג עסקת כופר שבמסגרתה ישוחרר בן חסין.

עוד מציינים בארגון, כי נכון לשעה זו הכסף שנאסף נמצא בנאמנות אצל עו"ד אלן לואי בארה"ב, המכיר ומלווה את הפרשה מזה חודשים ואף נמצא בקשר שוטף עם הגורמים במדינה האיסלאמית, ובמידה ותוך יומיים לא יימצא גורם אחראי ומשפטי שיעמוד מאחרי עסקת הכופר, העו"ד הנאמן על הכסף ייתן הנחייה לחברת הסליקה להחזיר את הכסף לתורמים.

כזכור, לפני כשבועיים פתח ארגון זק"א בפרויקט גיוס המונים לאיסוף תרומות עבור תשלום כופר לשחרורו של בן חסין הכלוא באחת מהמדינות האיסלאמיות במזרח התיכון. הסכום שנאסף עומד על מאה ועשרים אלף דולר.

חסין, שיצא להלחם בארגון דאע"ש, נכלא באשמת רצח לאחר שיר למוות בנהג מונית במדינה בה שהה בעקבות איומיו להסגירו לידי דאע"ש בעקבות זיהויו כישראלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר