המצעד השבועי

פרידמן, רזאל ושולי רנד: השירים הכי מושמעים השבוע

"עברי אנוכי" של בני פרידמן, חוזר לככב בראש מצעד ההשמעות בתחנות הרדיו החרדיות "קול חי" ו"קול ברמה", זאת אחרי שבוע בו פינה את הבכורה ל"עבור מישהו אחר" של שמחה פרידמן. ואיפה החדש של שולי רנד? (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יוטיוב, יח"צ ודן אהרוני)

"עברי אנוכי" של בני פרידמן, חוזר לככב בראש מצעד ההשמעות בתחנות הרדיו החרדיות "קול חי" ו"קול ברמה", זאת אחרי שבוע בו פינה את הבכורה ל"עבור מישהו אחר" של שמחה פרידמן. במקום השני נמצא "קטנתי" של יונתן רזאל, אחריו "לא תדעי כמה" החדש של שלוי רנד ו"מחכה לשקט" של אודי דווידי. ההשמעות מנוטרות על ידי "רדיומטר" עבור "כיכר השבת מוזיקה".

עברי אנוכי. חוזר למקום ראשון (יח"צ)

בגזרת אתרי האינטרנט, כובש את המקום הראשון איציק דדיה עם השיר "אין יאוש בעולם", אחריו "כבתחילה" של גד אלבז, "אתך אני" של של אברהם פריד. במקום הרביעי נמצא "ככה זה בחיים" של גיל נגר.

הדירוג המלא:

(רדיומטר)

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המייל Jewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר