"המדיניות שלנו ברורה"

בנימין נתניהו על ההסלמה בדרום: "אין טפטוף ללא תגובה"

נתניהו התייחס מלונדון להסלמה בדרום, ואיים כי ישראל תשיב בעוצמה לירי. "אין דבר כזה טפטופים ללא תגובה, המדיניות שלנו היא ברורה ואני מקווה שהיא ברורה גם לחמאס". צפו בווידאו (חדשות)

נתניהו. ארכיון (צילום: אמיל סלמאן פלאש 90 )

ראש הממשלה בנימין נתניהו השוהה בלונדון, פרסם הערב (שני) סרטון בו התייחס לירי מרצועת עזה לעבר ישראל ולתגובת צה"ל לירי תלול המסלול מעזה.

"היום נורתה אש לעבר ישראל מרצועת עזה, המדיניות שלנו היא ברורה, מי שיורה עלינו אנחנו משיבים באש ובעצמה, אין דבר כזה טפטופים ללא תגובה, המדיניות שלנו היא ברורה ואני מקווה שהיא ברורה גם לחמאס".

נתניהו, הערב (צילום: פייסבוק)

ראש הממשלה נועד היום בבריטניה עם עמיתתו הבריטית תרזה מיי, והערב ייפגש גם עם שר החוץ הבריטי. בפתח פגישתו עם מיי אמר רה"מ: "אנו מתמודדים עם אתגרים מצד האסלאם הקיצוני ובייחוד מצדה של איראן. איראן חותרת להשמדת ישראל. היא מצהירה על כך בגלוי. היא חותרת להשתלט על המזרח התיכון. היא מאיימת על אירופה, על המערב, על העולם, והיא נוקטת פרובוקציה אחר פרובוקציה".

"זו הסיבה לכך שאני מברך על נחישותו של הנשיא טראמפ להטיל סנקציות חדשות על איראן. אני חושב שמדינות אחרות צריכות ללכת בעקבותיו, ביחוד מדינות אחראיות".

יצוין כי במהלך היום תקף צה"ל שבע עמדות של חמאס ברצועת עזה תגובה לירי הרקטות ולירי לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות שגרתית באזור כיסופים.

מצה"ל נמסר כי "התקיפות במהלך היום בוצעו לאור אירועים שהתרחשו במהלך החודש האחרון. צה"ל רואה בארגון הטרור חמא"ס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולא יסבול כל ניסיון פגיעה בביטחון מדינת ישראל ותושביה ויפעל למען שימור השקט בעבור שני הצדדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר