נפל בפח

עובדים איתרו 50 אלף יורו בזבל

מאגד שטרות ובתוכו 50 אלף יורו הושלך לאשפה בטעות בסוף השבוע בבנק לאומי. הטעות התגלתה מיד ובחירייה איתרו את המשאית ומצאו את הכסף בתוך הררי הזבל (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עובדי בנק לאומי באחד הסניפים בתל אביב זרקו בסוף השבוע בטעות לפח הזבל מאגד כסף שבתוכו כ-50 אלף יורו במזומן.

לחרדתם, הטעות הגדולה והיקרה התגלתה רק לאחר שמשאית הזבל עזבה את המבנה, ברגע האחרון דיווחו אנשי הבנק להנהלת חירייה שכסף רב נזרק לאשפה.

ביום שישי החלו עובדי חירייה בחיפושים נמרצים בתוך האשפה ולאחר דקות ארוכות מורטות עצבים איתרו את האוצר האבוד, בשווי יותר מ-200 אלף שקל.

עובדי אתר הפסולת הצליחו בעזרת הרשימות לאתר את המשאית האחראית על האזור שבו ממוקם סניף הבנק ולקחו אותה לאזור מבודד, שם שפכו את האשפה לקרקע והחל בחיפושים המלוכלכים.

"העובדים התחילו לחפש בתוך האשפה ובתוך הזבל את המעטפות", אמר ל-ynet עו"ד ספיר יו"ר איגוד הערים דן שאחראי למתחם. "זה לקח כמה דקות, אבל בתוך האשפה העובדים מצאו מסמכים של הבנק ואת המעטפות. בסוף מצאו את כל הכסף שכולם חשבו שהלך לאיבוד. הראינו שיש לנו גם אחריות להשיב את הכסף לבעליו".

גורם בבנק ציין כי מאגד הכסף נפל עקב טעות אנוש לפח ובגלל שלא ניתן היה להוציאו החוצה נאלצו בבנק לפנות לעיריית תל אביב כדי שתסייע לחלצו מתוך דחסנית האשפה.

מבנק לאומי נמסר כי "מדובר בטעות אנוש שהתגלתה על ידי גורמי הבקרה של הבנק וטופלה בצורה המיטבית, בלי שנגרם כל נזק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר