מודסט פאשן דיי: 5 דברים שכל אישה חייבת בארון

לכבוד אירוע האופנה הגדול של השנה לנשים חרדיות ודתיות, עשינו את הבלתי אפשרי ובחרנו ב- יושבות? - 5 הפריטים שאת חייבת בארון כדי להיראות מושלם. וזה לא היה קל בכלל. צפו (אופנה, שיווקי)

הז'קט שילך איתך לכל מקום (צילום: www.memorandum.com)

תצוגות הוט קוטור, מעצבות מובילות והמון אופנה: בעוד כשבועיים (כ"ז שבט - 23.2) זה קורה - Modest Fashion Day - אירוע האופנה הצנועה הראשון מסוגו לנשים חרדיות ודתיות שנמאס להן לגייר בגדים, להתאכזב משמלות קצרות מדי, משרוולים שמגיעים בדיוק למרפק ולשלם לתופרות מחיר שמגיע כמעט למחיר המקורי הבגד רק כדי להוסיף 5 סנטימטרים (ולקוות שאף אחד לא ישים לב).

אז בוקר אחד קמה שירה קלדרון, מעצבת ובעלת המותג LINDA לשמלות וינטאג' והחליטה שלא עוד. כבר למעלה משנה קלדרון עובדת על מיזם שהתגבש לאירוע מפואר. במסגרתו, מעצבות המגזר יציגו את הטרנדים החמים לשנת 2017, אופנה מעודכנת וצנועה ברמה גבוהה ולא מתפשרת.

שירה קלדרון (צילום: יח"צ)

"המגזר הדתי והחרדי נחשב לבעל כוח קניה חשוב מאוד" אומרת קלדרון, ומציעה לספקים שלא להתעלם ממנו או לקחת אותו כמובן מאליו. לדבריה, רשתות גדולות כבר הבינו את הצורך והן מנסות לייצר אופנה המתאימה לנשים מהמגזר הדתי. "כעת", מסבירה קלדרון, "הצלחנו ב"ה ליצור גם אירועים משלנו. נשים דתיות וחרדיות יוכלו ליהנות בהתאמה מלאה לרוח ההלכה".

5 פריטים שכל אישה חייבת בארון

לכבוד אירוע האופנה הגדול של השנה, עשינו את הבלתי אפשרי ובחרנו ב- יושבות? - 5 הפריטים שאת חייבת בארון כדי להיראות מושלם. וזה לא היה קל בכלל.

מירי ביילין - הסטייליסטית של 'ביאנקו נרו' עם הז'קט, החולצה, הנעל והתיק שיעשו לך את הלוק ואיטא קרסנטי עם הפאה הנכונה - לכל זמן ובכל מצב:

צילום: כיכר השבת

איך לקלוע צמה אופנתית מהצד

1. לוקחים קבוצת שיער קטנה מהצד השמאלי ומחלקים אותה לשתיים.

2. את הקבוצה השמאלית העליונה מחזיקים ביד שמאל, ואת הקבוצה הימנית התחתונה מגלגלים כמה גלגולים כלפי פנים ואז משַׂכְּלִים אותה מעל הקבוצה העליונה - שכעת הופכת לתחתונה.

3. מצרפים לקבוצה התחתונה קבוצה שיער קטנה נוספת - כמו שמצרפים בצמה סינית.

4. ושוב - מגלגלים את הקבוצה התחתונה כלפי פנים ומשכלים מעל הקבוצה העליונה.

5. חוזרים על הפעולה שוב עד לאורך הרצוי של הצמה. לסיום, תופסים את סוף הצמה עם שתי סיכות סבתא - אחת מעל השנייה בצורת איקס, כדי להיות בטוחים שהיא לא תזוז.

6. החלק הכי חשוב: אחרי קליעת הצמה, משחררים ו"מפרקים אותה" קלות כדי לקבל מראה יותר משוחרר, ומטשטשים היטב את את מסגרת הפנים שלא יראו איפה מתחילה הפאה, כדי לקבל את המראה הכי טבעי שיש. "צובטים" את השיער, משחררים את המתיחה במסגרת הפאה ומוציאים את הבייבי-הייר.

איטא קרסנטי (צילום: כיכר השבת)

ה-Modest Fashion Day יתקיים משעות הבוקר ועד הערב בשני סבבים במרכז הקונגרסים בבנייני האומה - אירוע שכל חובבת אופנה חייבת לעצמה, לראות, להתרשם, ליהנות ובעיקר להחכים ולדעת איך לעשות את סבב הקניות הבא בחצי מהזמן וללא כאבי ראש.

התכנית העשירה כוללת תצוגת אופנה מרהיבות של קולקציית אביב קיץ 2017 בהשתתפות (רשימה חלקית): רייצל H, שדה בר, המותג 'טלנה', מותג שמלות הכלה מושקי רסקין, שמלות הכלה חני ויצמן. הדיו הוט קוטור, יהודית מירב, 'בבואה', הדס עיצוב אופנה, לרה רוסנובסקי, ביאנקו נרו, גיטי דיזיין, לירון הורביץ, Braci Berger, רוית שריקי, מוריה נעים. בגזרת התוכן "נשים במסע אישי", משתתפות עו"ד לינור אברג'ל, רוית אסף, סנדרה רינגלר, שלי גפני ועוד.

קלדרון חברה למפיקה סמדר גינזי ועל הסטיילינג הופקדה מירי ביילין. את Modest Fashion Day תנחה לירון ויצמן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית