"אווירה לא חרדית"

שר הדתות ערך אירוע בלי הפרדה בין גברים ונשים - ועורר זעם בקרב האורחים

נציגי מועצות דתיות שהגיעו לטקס פרס שר הדתות הביעו זעם על העובדה שהאירוע נערך ללא הפרדה בין גברים ונשים. שר הדתות: אלו ההנחיות של הלשכה המשפטית במשרד (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הישיבה המעורבת בטקס משרד הדתות, הערב (צילום: באדיבות המצלם )

21 מועצות דתיות מרחבי הארץ זכו ב'פרס שר הדתות' על מצויינות בשירות, ניהול כספי תקין וקריטריונים נוספים - אלא שחלק מנציגי המועצות שהגיעו הערב (שלישי) לאירוע המכובד, הביעו אכזבה מכך שהישיבה בו הייתה מעורבת - גברים ונשים יחדיו.

האירוע מתקיים הערב בסיטי טאואר בהשתתפות השר אזולאי, רבה של תל אביב הגאון רבי ישראל מאיר לאו ומנכ"ל המשרד עודד פלוס.

הקהל האירוע מורכב מחובשי כיפות שחורות וסרוגות, ורובו שומר תורה ומצוות. העובדה שהאירוע נערך בצורה מעורבת, וגברים ונשים ישבו יחדיו זה לצד זה סביב השולחנות והאזינו לנאומים ולזמר האורח, העיקה על המשתתפים.

"חשבתי שאני מגיע לטקס דתי עם הענקת פרס, שרים חרדים ורבנים - ומצאתי את עצמי בתוך אירוע מעורב" אמר אחד הנוכחים בזעם: "היו צריכים להגיד לנו מראש שהאירוע מעורב. אני כיהודי חרדי לא משתתף באירועים מעורבים".

משתתף נוסף הוסיף: "האמת שהופתעתי. לא דמיינתי שאני מגיע לאירוע מעורב. אתה יודע, למי שרצו נתנו לשבת בשולחנות נפרדים, אבל זה לא זה. אין אווירה של חרדים או בני תורה".

בלשכת שר הדתות דוד אזולאי הבהירו כי האירוע בישיבה מעורבת לפי דרישת המחלקה המשפטית של המשרד: "טקס פרס השר של המשרד לשרותי דת נערך במתכונת זו ע"פ הנחיות הלשכה המשפטית במשרד לשרותי דת, וכמחוייב בכל משרדי הממשלה. יחד עם זאת ובהתאם להנחיות, ניתנה האפשרות גם לישיבה נפרדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר