"מסתובב מובטל"

ח"כ יגאל גואטה: "אלי ישי עסקן שנאה מתוסכל, מר נפש"

חבר-הכנסת יגאל גואטה (ש"ס) יוצא להתקפה חריפה נגד אלי ישי, היו"ר הקודם של התנועה. "עסקן שנאה קטן, מתוסכל, ממורמר", כתב גואטה, "מתבייש שהיה יו"ר ש"ס" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב בשבט תשע"ז | 08.02.17
אלי ישי ויגאל גואטה (צילום: יונתן זינדל ויצחק הררי - פלאש 90)

ח"כ יגאל גואטה, המקורב ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי, יוצא במתקפה חריפה נגד יו"ר 'יחד' אלי ישי, בעקבות העובדה שהאחרון הסתובב בין כלי התקשורת והתייחס ל'סרטון הבצל' של דרעי.

בדף הפייסבוק שלו, כתב ח"כ גואטה: "כחבר תנועת ש"ס מיום היווסדה, אני מתבייש שאלי ישי היה יו"ר ש"ס. עסקן שנאה קטן, מתוסכל, ממורמר, מסתובב כאחרון הולכי הבטל ומנסה לקושש עוד השמצה ועוד דבר הבל נגד מנהיג תנועת ש"ס, הרב אריה דרעי".

לדברי גואטה, "דרעי מנהיג בשנים האחרונות את תנועת ש"ס באופן מעורר כבוד ומוביל אותה להישגים עצומים למען כלל הציבור בישראל, ובעיקר למען השכבות המוחלשות. הנחות גדולות לכל הנוסעים בתחבורה הציבורית, הנחות בתעריפי המים בזכות מיליארד שקלים כספים קואליציוניים של ש"ס, העלאת שכר המינימום, סבסוד קייטנות קיץ למשפחות נזקקות ועוד הישגים רבים ואדירים".

גואטה ממשיך למתקפה אישית על ישי וכותב כי "ואלי ישי מקנא: הוא הובס בבחירות, נזרק מהמערכת הפוליטית, מסתובב מובטל, מתוסכל, מר נפש ומלא שנאה. עובר מתחנה לאתר כדי להשמיץ, ללכלך ויודע בסתר ליבו שעתידו הפוליטי הרחק מאחריו".

"אלי ישי וניסים זאב: אתם בושה וכלימה!", סיכם גואטה.

גם יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור תקף בחריפות את דבריו של אלי ישי ואמר: "אני מגנה את דבריו הכוזבים של אלי ישי על תנועת ש"ס ועל העומד בראשה, הרב אריה דרעי, שנבחר להוביל אותה על ידי מרן, נשיא מועצת החכמים, רבינו עובדיה יוסף זצוק״ל. וייבדלו לחיים חברי מועצת חכמי התורה. אם יש מישהו שהבטיח מהפכה חברתית ומוביל אותה בנחישות זה השר דרעי".

"יתר על כן", אומר בן צור, "לא ניתן להתווכח עם ההישגים הרבים של סיעת ש"ס בממשלה הנוכחית, הכוללים את הפחתת מחירי התחבורה הציבורית באופן משמעותי, העלאת שכר המינימום ל 30 ש"ח לשעה ו 5000 ש"ח בחודש, הוספת אלפי דירות לדיור הציבורי, סבסוד קייטנות בפריפריות, 30 מוסדות חדשים שנפתחו ע"י רשת החינוך של ש"ס, חלוקת תקציבים הוגנת בין יישובים חזקים, חיזוק מערך הטיפול בפניות הציבור והמהפכה האמיצה שמנהיג יו"ר התנועה ושר הפנים הרב אריה דרעי למען שיקום השכבות החלשות והשקופים בחברה".

בן צור הוסיף ואמר כי "אין לי ספק שאלי ישי מנסה לנצל את הרכילות הטלוויזיונית לקידום מטרותיו האישיות והפוליטיות בלבד. באם היה נשאר להנהיג את התנועה והיה זוכה להגיע להישגיה כפי שהם כיום, היה רק מתגאה ומתראיין בשבחה. מהיכרותי האישית, גם ניסיונותיו לעקוף את הימין מימין מוכוונים למטרות פוליטיות ותקשורתיות בלבד".

מני חדד דוברו של אלי ישי הגיב לגוואטה בפייסבוק: "יגאל, מקווה שהפוסט מאושר על ידי אריה + אבישי בן חיים. שלא תעשה חלילה דברים על דעת עצמך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר